Tavoite vähentää ördäystä. Tissutella saa. Siis: semijuoppo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tavoite vähentää ördäystä. Tissutella saa. Siis: semijuoppo.
Aloittiko täällä kuinka moni tipattoman tammikuun? Sehän on varma alkoholistin merkki, kun pitää todistella itselleen, että pystyy olemaan kuukauden ilman alkoholia. En tosin valita, kun enemmän kaljaa minulle.
Tammikuu on muutenkin niin bileetöntä kautta, ettei tule vedettyä perseitä.
Huomenna saattaapi olla perse hellänä :D
Aloittiko täällä kuinka moni tipattoman tammikuun? Sehän on varma alkoholistin merkki, kun pitää todistella itselleen, että pystyy olemaan kuukauden ilman alkoholia. En tosin valita, kun enemmän kaljaa minulle.
Huomenna saattaapi olla perse hellänä :D
On kyllä sen verran liukasta tuolla, että en ihmettele.
pakarakone
Helvetti kun jo toista päivää ollut pienimuotoinen kiinnostus salille menosta. Ei pidä nyt hötkyillä tämän kanssa, jos vaikka menis ohi.
Kaikkea tää pakkiksella pyöriminen teettää![]()
Kuulostaa jännittävältä. Onko se vähä niinku leipäkone?
Joo tää on vaarallinen paikka!
Laiskimus! Sitä nää uudet vuodet teettää ja salilla ei oo muuta ku kivaa jos osaa nauttia itsensä haastamisesta.![]()

Helvetti kun jo toista päivää ollut pienimuotoinen kiinnostus salille menosta. Ei pidä nyt hötkyillä tämän kanssa, jos vaikka menis ohi.
Kaikkea tää pakkiksella pyöriminen teettää![]()
Ne hyvän olon hormonit huijjaa ja houkuttelee aina vaan uudestaan salille...