Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, tulipa herättyä aikaisin ja aivan virkeänä :eek:

Kellä muulla on tipaton menossa?

Naama kertoo, että päähän sattuu... Ei tällanen biisi vaan voi soida heti aamusta päässä. Varsinkin toi kohta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerran käyny Lontoossa eikä inspannu. Ynsee keli.

Joo se siellä on, mutta helkatti että jengi juttelee mielellään. Siis jos yksin menee niin lontoo on yliverto. Mää katon jo tässä aamusta lontoon kämppiä Kings cross alueelta tykästyny siihen, mutta toi keli tökkii huhti-toukokuussa 8-11 keskilämpötilat. (Hesassa 2-8)

Budapest taitaa olla mun valinta sittenki, siellä on sentään 12-17 noi arvot, halvemmat hinnat mutta jengi ihan perseestä. Onko ees väliä, ajattelin vetää lärvät. :D

nyt aamupalalle, en oo vielkää valkannu reissua. 1.5-.5.5. meinasin

EDIT: lajittele etäisyyden mukaan "SOHO" LOL!

Kellä muulla on tipaton menossa?

No oli tipatonta 5kk lukuunottamatta yhtä ryyppyreissua (pakkisristeily) ja sit tuli dokattua on off tyyliin pari viikkoa. Nyt janottaa koko ajan, se menee ohi mutta paskamainen olotila. Lisäks laihdun painan enää 87,8 ens viikolla kontrollikäynnit.

Siksihän mä noita reissuja katon kun oon luvannu etten dokaa suomessa.. :D

Mun :haart: itkee verta.. :itku:

Hassua kun en ole varmaan kuukauteen seurannut ketjua niin sit kun tänään vilkaisen niin täällä kuittaillaan.. Ei oo reiluu :D

Pakkoha se oli vähä kuitata ;D Kuiteski nollapeli... :rolleyes:

Etkai oo vaan sortunu mihinkään TV-shop-hommeleihin ny:D?

Haha! En sentäs :D Tääl vaan on salilla sellane pakarapotku -laite, joka on aika rankka :D

Huomenta! Eikun seiskalta ylös et silmät ehtii avautua ennen duuniin menoa...

mä en jaksa enään tätä raatamista... oonhan mä ollut jo yhen päivän töissä loman jälkeen :D

tässä teille hyvää musiikkia :)

Kävi kuulkaa kerrankin hyvä mäihä. Ennätin joutua jo epätoivon valtaan kun viikonloppuna etsin Star Trek TOS Season 2 disc nelosta, joka tuntuu kadonneen jäljettömiin, kun eilen koko TOS putkahti Netflixiin. Ei tarvii ihan heti ostaa uutta. Jee :haart:

Kympiksi töihin! :lol2:

Ja seittemältä ylähä! Minen ymmärrä. Mä heräilisin aikasintaan noin 9:15 sun asemas. Ja edellisenä iltana olisin menny tietysti kymmeneltä nukkumaan.

Ja seittemältä ylähä! Minen ymmärrä. Mä heräilisin aikasintaan noin 9:15 sun asemas. Ja edellisenä iltana olisin menny tietysti kymmeneltä nukkumaan.

8 tuntia unta riittää. On mukavampi tehä kaikkia mieleisiä juttuja kuin maata ajan madellessa. Ehkä mullakaan ei sit sun iässä oo parempaa tekemistä? Mene ja tiedä. :D

Niin no mulla ei kotona juuri mieluisampaa tekemistä ole ku makoilu. No musiikin kuuntelu kyllä, mutta sitä kerkee kyllä harrastaa vaikka vähä pitempään makoiliski. Oli mullaki muuten tuos noin kuus seittemn vuotta sitte vaihe että heräsin vapaapäivinäki jo yheksältä täysin pirteänä. No se aika on mennyttä ja ollutta.

Juu, se on päätösraita viikatteen alakulotettuja tunnelmia ep:ltä.

Back
Ylös Bottom