Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitsi että hotsittais lähtee reissuun huhtikuu tai toukokuu.. budapest, lontoo,manchester tai praha. Lontoo taitaa voittaa..

Jee, Liviltä tulee taas läskejä!

Mitä treenailuun tulee, niin huomenna alkaa arki. Tänään noudettu postista wheytä ja vitamiineja :puntti:

Tosta tuli jostain syystä mieleen, kun näki joskus Jasmin Sarjoksen ajavan kisaa ja tajusi ettei pysyis perässä kunnolla suoran mittaa. Jotenkin vaistomaisesti sitä alkoi hakea mielessään tekosyitä tyyliin: "sillä on parempi pyörä jne."
Onneksi olen tottunut häviämään naisille... :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon aika rimpula enkä näytä oikein miltään mutta huvitti kun kävin vähän lyömässä ja potkimassa ja parina ollut täti sanoi muutaman harjotuksen jälkeen (kun olin lyöny kuus suoraa sen pisteisiin) "kauhee ku sulla olikin paljon voimaa!" Joskus näinkin. Aika harvoin tosin :D

:D Jooh... No jos perse ei nii pahasti vellois sit enää muutaman kuukaude päästä...

No oon kuullu juttuu, et toi Kaira tykkää läimäytellä muita typyköitä persauksille. Hän saattaa pahastua, jos hyllyminen vähenee huomattavasti.

TUOMIOPÄIVÄ!!! :rock:

Ite pidin Bad assista ku katoin viikonloppuna, Danny Trejolla hyvä rooli :) Viimeksi katsoin samaisen henkilön leffan Macheten, joka oli paljon härskimpi. Täähän oli suorastaan mukava leffa, tykkäsin!

Mulla se on edessä huomenna ja jo ihan kauhulla odotan. Onneks vaan 2 päivää ja sit taas pitkä vapaa. KEvyt lasku työelämään takasin.

Ei muuta ku tsemiä, kyllä sen kaks päivää jaksaa.. Itellä oli kyllä tosi vaikea herätä tänään, mutta kokemuksesta tiedän että huomisaamu on vielä vaikeampi.. Asiaa ehkä helpottaisi jos ei kuikuilis pakkiksella pitkään yöhön :D

- - - Updated - - -

Pernod, huomasitkos muuten miten pelissä kävi? :D

Hihi ^^

Mun :haart: itkee verta.. :itku:

Hassua kun en ole varmaan kuukauteen seurannut ketjua niin sit kun tänään vilkaisen niin täällä kuittaillaan.. Ei oo reiluu :D

Voihan perse miten voi tehdä turhan ja huonon coverin noin hyvästä biisistä. Helvetin akka perkele.

Luulin että olis vihdoin alkanu ruoka pysymään sisällä, mutta äsken viettämäni 15minuuttinen pää pöntössä kertoo toista -.- Lauantaina olis futsal turnaus, niin pitäs saada jo huomenna syödyks että pystyy keräämään energiaa lauantaita varten. Vähä dieetin alku kärsii ku joutuu vetäsee sit pari päivää plussalla, mutta eipä se parista päivästä kiinni ole.

Back
Ylös Bottom