Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on rentoina koti- ja vapaa-ajan housuina 5 vuotta vanhat RUK:n kurssipuvun housut. Ei verkkarit, ei colleget eikä tuulihousut, vaan semmoset mukavan pehmeät mustat adidakset.

Mulla on rentoina koti- ja vapaa-ajan housuina 5 vuotta vanhat RUK:n kurssipuvun housut. Ei verkkarit, ei colleget eikä tuulihousut, vaan semmoset mukavan pehmeät mustat adidakset.

Toi on kiva materiaali. Pehmee ja lämmin. Mut siis siinä mielessä ihan perseestä, että siihen tarttuu kaikenlainen roska aika pirun helposti.

Se on niin mukavaa etten mitään muuta teekkään kun ole tekemättä mitään!

Toi on kiva materiaali. Pehmee ja lämmin. Mut siis siinä mielessä ihan perseestä, että siihen tarttuu kaikenlainen roska aika pirun helposti.

No ei ihan kaikenlainen. Koirankarvat ja pitkät hiukset tarttuu kyllä aika hyvin, mutta niitä ei olekaan mun kämpässä liikaa näkynyt :D Muunlaiset roskat ei juurikaan tartu.

Lepopäiväki tänään niin ei tarvi lähteä tonne räntäsateeseen. :D

Epätoivoinen poikamies on käyny pyhänä päivänä jo uimas ja ulos teellä. Söin kebabbiaki. Ja kävin ostaas kaupasta maitua.

Millaisia uuen vuojen suunnitelmia teikäläisillä on? :) Ammutteko ja juotte rahaa ilmaan?

Taidan makoilla.

Oottekos huomannu miten mukavaa välillä on laiskotella ja sen jälkeen olla tekemättä mitään? :D

Varsinki työaikana tuo on aivan parasta.

66370412-spotted-bats.webp

Back
Ylös Bottom