Onko nää niitä kun punttimimmit valittaa sit kun ei saa tehä sjmv:tä rauhassa ku pojat kyttää?
Just ne. Siinäpähän kattoo ja kyttää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko nää niitä kun punttimimmit valittaa sit kun ei saa tehä sjmv:tä rauhassa ku pojat kyttää?
Mulla on rentoina koti- ja vapaa-ajan housuina 5 vuotta vanhat RUK:n kurssipuvun housut. Ei verkkarit, ei colleget eikä tuulihousut, vaan semmoset mukavan pehmeät mustat adidakset.
Toi on kiva materiaali. Pehmee ja lämmin. Mut siis siinä mielessä ihan perseestä, että siihen tarttuu kaikenlainen roska aika pirun helposti.
No ei ihan kaikenlainen. Koirankarvat ja pitkät hiukset tarttuu kyllä aika hyvin, mutta niitä ei olekaan mun kämpässä liikaa näkynyt :D Muunlaiset roskat ei juurikaan tartu.
Lepopäiväki tänään niin ei tarvi lähteä tonne räntäsateeseen. :D
Millaisia uuen vuojen suunnitelmia teikäläisillä on?Ammutteko ja juotte rahaa ilmaan?
Oottekos huomannu miten mukavaa välillä on laiskotella ja sen jälkeen olla tekemättä mitään? :D
Juo viinaa, se desinfioi koko kropan kaikista pöpöistä.Ei helvetti, nyt sitä ollaan sitte vatsataudissa juuri ennen uuttavuotta. Ei saatana, miks aina mä ? :face:
Juo viinaa, se desinfioi koko kropan kaikista pöpöistä.
Karvaista tavaraa. Tsihihi.Lähinnä just tarkoitin kaikenlaista tommosta karvaista tavaraa :D
Karvaista tavaraa. Tsihihi.
Huono uhkaus. Mää pian tykkäisin.Käyttäydy, akka. Tai puristan sua berberistä.
Käyttäydy, akka. Tai puristan sua berberistä.