Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö mennä klo 12 kiinalaiseen brunssille? Uhka vai mahdollisuus?

Itellä oli kans toissapäivänä. Oksennustauti on kyllä hirveintä :D

Itellä oli kans toissapäivänä. Oksennustauti on kyllä hirveintä :D

Varsinkin ku aiheutin itselle melkoset oksennustaudit jo virossa :D En tosin muista, että olisin oksentanut, mutta ku oli joka paikka spurdospärdessä nii kai sitä oli sitte tullu oksennettua :D

Kuningas alkoholi :D klo 5.00-3.00 ku juo koko ajan kuningasta, niin perhana ku tuli paha olo! :D Oisko viimenen niitti ollu se, ku kiskoin 7 shottia naamaan 5minuutissa ja perään tilasin jack danielssin. Hyi vittu mitä paskaa tuo daniels.. En ymmärrä miten kukaan voi juoda niin vitun pahaa juomaa! Aina ku oon viskiä edes maistanu niin sillon on illan päätteeks oksettanu.. Ei enää ikinä viskiä!

Mitäpä sitä tänään tekisi. Koko päivän saa olla yksin.
Ehkäpä aloitan Far Cry 3:n alusta, kun unohdin ottaa tallennukset talteen, ennenkuin asensin uusia osia.

Mut mitäpä turhaa makoilemaan

Mikä on makoilua tärkeempää? Mä oon makoillu puoli kymmenestä eikä vieläkään millään viittisi nousta.

Mikä on makoilua tärkeempää? Mä oon makoillu puoli kymmenestä eikä vieläkään millään viittisi nousta.

Nyt puhut kyllä asiaa! Meikäläinenkin maannut viimeset kaksi viikkoa, enkä ajatellut tätä vielä muutamaan päivään lopettaa.

Mää oon puuhaillu vaikka ja mitä jo! Lepopäiväki tänään niin ei tarvi lähteä tonne räntäsateeseen. :D

:dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1305631670560

Tätä sai tovin miettiä, tämän herran huumori on omintakeista ja nerokasta (:

Minä rakastan teitä jokaista. Toisia vain hyvin vähän.

On kuollut ontuva Eriksson ja moni on hyvillään,
Ei enää puistojen porteille hän laahusta kerjäämään.
Monet kyllä itkulla saatetaan alas rauhaan kalmiston,
Vaan sua ei itkenyt ainutkaan... Vai itkikö, Eriksson?

Mitäs ihmiset täällä? Eemeli on ainakin vähän huonossa hapessa ja vokot makoilee vaan.

Treenauksen joulutauon voi näköjään lopettaa herätykseen tekstiviestillä,että tunnin päästä mennään!
Mitähän mahtaa olla luvassa tälle päivälle.
Onneks on vielä muutama päivä vapaita,niin voi vaan makoilla kipunsa pois.
Keskiviikkona loppuu vasta virallisesti joulutauko

Treenauksen joulutauon voi näköjään lopettaa herätykseen tekstiviestillä,että tunnin päästä mennään!
Mitähän mahtaa olla luvassa tälle päivälle.
Onneks on vielä muutama päivä vapaita,niin voi vaan makoilla kipunsa pois.
Keskiviikkona loppuu vasta virallisesti joulutauko

Hyi olkoon. Vielä lasketellaan kinkkua

Edelleen tämä räkätauti jyllää niin pitää rauhottua vielä ainakin tämä päivä ennen kuin salille uskaltautuu. Rento sunnuntai luvassa siis

Back
Ylös Bottom