Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pieruverkkarikänät käsi housuissa. Röyh.

Jos peräsuoleen alkaa kertyä suunnattoman infernaalinen määrä kaasua ja on farkut jalassa, vaihdatko pieruverkkarit tilalle ennenkun päästät pölyt ilmoille? Tai jos on jo verkkarit jalassa mut ne on väärät verkkarit? :wtf: Vai onko verkkareiden nimi tullut siitä että ne on ollut aikaisemmin jonkun muun pierukäytössä? Vai pitääkö ne pierumaista ääntä kun jakkaralla istuu ja sattuu vähän liikauttamaan arseaan sopivalla tekniikalla jakkaraa vasten? Niin ja kenen housuissa? MÄ EN PYSTY OLEE ILMAN TÄN ASIAN SELVITTÄMISTÄ!

En tiiä mut pieruverkkarit on sellanen sana, että se täytyy sanoa leikkien äärimmäisen äwrrlävikaista. Hehehe

Jos peräsuoleen alkaa kertyä suunnattoman infernaalinen määrä kaasua ja on farkut jalassa, vaihdatko pieruverkkarit tilalle ennenkun päästät pölyt ilmoille? Tai jos on jo verkkarit jalassa mut ne on väärät verkkarit? :wtf: Vai onko verkkareiden nimi tullut siitä että ne on ollut aikaisemmin jonkun muun pierukäytössä? Vai pitääkö ne pierumaista ääntä kun jakkaralla istuu ja sattuu vähän liikauttamaan arseaan sopivalla tekniikalla jakkaraa vasten? Niin ja kenen housuissa? MÄ EN PYSTY OLEE ILMAN TÄN ASIAN SELVITTÄMISTÄ!

Käsittääkseni pieruverkkarit ovat jonkinlaiset kaukaiset väkivaltaverkkareiden sukulaiset. Mutta toisin kuin vv-verkkareissa, pieruverkkareissa ei ole nappeja eikä kai juuri raitojakaan, vrt. esim. normaalit joukkueen yhteiset perusverkkarit. Pieruverkkarit jalassa ei AINA ole pakko piereksiä, niin kuin nyt vv-verkkareita käyttäessä ei oo AINA pakko hakata naapurin mummoa. Ahkerasti pidetyt, jo hieman "pierunpolttamat" verkkarit ovat elämää nähneet, mutta yleensä kuitenkin yksiavioisesti vain yhden perseen kaasuilla kyllästettyjä. Pierua ei tarvitse pidättää jos nyt sattuisi olemaan väärät housut jalassa, mutta pieruverkkareita tulee vain useammin käytettyä juurikin sellaisina päivinä kun voi huoletta tukka pystyssä kaivaa nenää, ulkoiluttaa koiraa Aino-tossut jalassa ja antaa pahojen kaasujen virrata vapaana niin ylä- kuin alakerrassakin. Pieruverkkareista voisi siten kai käyttää myös nimitystä sunnuntaiverkkarit, tai jopa krapulaverkkarit. On mukavat, ei purista, ei ahista ja onpahan jo housut valmiiksi jalassa kun pitsakuski rimputtaa ovikelloa. Tarttee vaan ottaa käsi housuista, jotta saa otettua eväät vastaan ja toisella kädellä suljettua oven.

Jäikö vielä jotain analysoitavaa? Mulla on Avantasian slovari taustalla ja nyt on sellanen analyyttinen hurmostila päällänsä.

Tänään voisi vähän treenailla omaa painoa vastaan, kun ei ole mitään salikamojakaan mukana, saati salijäsenyyksiä. Saa edes vähän tehtyä jotain muutakin kuin levättyä. Perhana kun on kova ikävä kamppailemaan, kun nuo on niin pirun hauskoja lajeja.

On mukavat, ei purista, ei ahista ja onpahan jo housut valmiiksi jalassa kun pitsakuski rimputtaa ovikelloa. Tarttee vaan ottaa käsi housuista, jotta saa otettua eväät vastaan ja toisella kädellä suljettua oven.

Jäikö vielä jotain analysoitavaa? Mulla on Avantasian slovari taustalla ja nyt on sellanen analyyttinen hurmostila päällänsä.

Tuli mieleen että maksatko pitsat kolikoilla, seteleillä, vai kortilla? Eli siis miten se mahdollinen ja ehkä jopa toivottava jalkovälikäry siirtyy sen pitsakuskin sormiin ja mahdollisti pilaa tai piristää hänen päivänsä? Koska tuskin siellä kamalan puhdasta on siellä jalkovälissä jos on pieriverkkaritkin jalassa. Mun mielestä ainakin käsihousuissa-fiilis on paras aikaisintaan päivän päätteeks tai dagen efter.

Tuli mieleen että maksatko pitsat kolikoilla, seteleillä, vai kortilla? Eli siis miten se mahdollinen ja ehkä jopa toivottava jalkovälikäry siirtyy sen pitsakuskin sormiin ja mahdollisti pilaa tai piristää hänen päivänsä? Koska tuskin siellä kamalan puhdasta on siellä jalkovälissä jos on pieriverkkaritkin jalassa. Mun mielestä ainakin käsihousuissa-fiilis on paras aikaisintaan päivän päätteeks tai dagen efter.

Mää maksan netissä. Pizzaonline ja silleen. Ei tartte sitten liikoja sen kuskin kanssa siinä höpötellä. Eikä mulla mitään käryä oo, määhän oon nainen. Tuoksun ruusuilta. Ainakin unelmissani. Mun käsi ei siis ronki missään siellä vakosessa, ne on eri hommia ne. Ja pieruverkkarit on vaan rennot. Saatan pitää myös ihan vaan kollareita tai muita rentoja lököttimiä.

Vähiin on jäänyt verkkareitten käyttö sen jälkeen kun kollareita käytin ensimmäistä kertaa jalassa. Paljo mukavammat ja löysemmät kuin verkkarit :rolleyes:

Mulla on melkeen 10 vuotta vanhat miesten malliston Powerhouse Gym -kollarit. Voin kertoo, että oikeesti ne pieruverkkarit on paremman näköset :D

Mulla on melkeen 10 vuotta vanhat miesten malliston Powerhouse Gym -kollarit. Voin kertoo, että oikeesti ne pieruverkkarit on paremman näköset :D

Noh, poikkeus vahvistaa säännön. Housusi saavat luvan olla sitten se poikkeus :D

Mää maksan netissä. Pizzaonline ja silleen. Ei tartte sitten liikoja sen kuskin kanssa siinä höpötellä. Eikä mulla mitään käryä oo, määhän oon nainen. Tuoksun ruusuilta. Ainakin unelmissani. Mun käsi ei siis ronki missään siellä vakosessa, ne on eri hommia ne. Ja pieruverkkarit on vaan rennot. Saatan pitää myös ihan vaan kollareita tai muita rentoja lököttimiä.

En usko ennenku haistan.

- - - Updated - - -

Verkkarit = hyvä
Kollarit = hyvä
Munasillaan = paras
eikö?

Kollarit on kyllä mukavammat kun verkkarit. Opin silloin mun aktiiviuralla salilla. Örgh

Oon mä tässä harkinnu semmosia naisellisempiakin versioita, joiden perseosa ei roikkuis polvissa asti... En oo saanu ostettua vielä. Ehkä sitte ku noi hajoaa. Eli ehkä seuraavan viiden vuoden sisään? Hemmetin kestävät noi vanhat...

Ja salilla käytän niitä sellasia cockteaser spandexeja. En kollareita enkä varsinkaan verkkareita.

Back
Ylös Bottom