Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi vittu tää Danielssi on pahaa jopa kokiksen kanssa. Saattanut viime ryyppyreissu vaikuttaa tähänkin.. :D

Viime viikolla maksettu palkka kuumottelee tilillä ja kädet hikoaa kun selailen nettikauppojen ale-tarjontaa.

On mukavaa olla nainen :rolleyes:

Vedetäänkö jouluaaton kunniaks Tampereella joku joulukiertue. Ketää mukana? Täh? On turhan tylsää.

Siellä saattas olla jopa joku lähössäkin. Täällä Lapissa edes pääse mihinkään..

Minäkin voisin mennä johonkin kuurojen lasten pukiksi, kun ei tarttis puhella. Harmi että hoksasin tän asian vasta näin illasta. No mutta ensi vuotta ajatellen :)

Mahaakaan ei tarttis paljoa enää kasvattaa niin kilpailisin Joulupukin kuumalinjan kanssa. Paitsi että luulen että tällä "oikean" pukin korvaajalla oli extra täytettä siellä takkinsa alla..

Huomenna sitten kaupungille. Vuoden parhaita päiviä mennä baariin, ja aina on ollut hauskaa, vaikka vähän joskus on haasteita, kun bussit ei kulje, niin vaikeuksia päästä himaan. Tyypillisesti on tullut joulun kunniaksi puettua puku, mutta tänä vuonna en taida jaksaa hakea sitä kämpiltä.

Olipas kyllä aivan ihana aattoilta. En ollu lähtiessä ihan fiiliksissä, mutta nyt oon. Oli ihanaa ja lämminhenkistä. Vatsaa on reenattu sekä syömällä että nauraa höröttämällä. Mitää lahjojakaan en oikeesti edes odottanu mut sain muutaman tosi osuvan! Nyt voipi hyvillä mielin painaa pään tyynyyn. Mulla on ihan huippu perhe! :)

Olipas kyllä aivan ihana aattoilta. En ollu lähtiessä ihan fiiliksissä, mutta nyt oon. Oli ihanaa ja lämminhenkistä. Vatsaa on reenattu sekä syömällä että nauraa höröttämällä. Mitää lahjojakaan en oikeesti edes odottanu mut sain muutaman tosi osuvan! Nyt voipi hyvillä mielin painaa pään tyynyyn. Mulla on ihan huippu perhe! :)

Nojoo, aika perinteinen jouluaatto. Ruokaa, saunomista, ja leffoja. Katsellut tänään Ice Age 4, Taken 2, Total Recall ja nyt menossa The Amazing Spiderman. Oli kyllä ihan huikeaa käydä pulahtamassa lumessa saunan yhteydessä pitkästä aikaa.

Minulle tämä aatto on ollut hyvinkin erilainen, esimerkiksi siinä suhteessa, että perinteistä poikettiin aika paljon. Siitäkin huolimatta tuntuu paremmalta kun joulu esimerkiksi viime vuonna :) -10 ja -11 jouluina olin flunssassa, joten syömiset meni minulla hukkaan. Tänään on syöty sitten viime vuosienkin edestä :)

Huomenna sitten kaupungille. Vuoden parhaita päiviä mennä baariin

Onko oikeesti? Hyvä jos on, sillä suunnitelmissa olisi lähteä itekin katselemaan yöelämää huomenissa. Lähikaupungin kuppilassa on kuulemma Hunksit :rolleyes: Ja lippu sisään maksaa sen vuoksi miljoonia, mut eipä siellä baarissa tarvi niin juodakaan kun aloittelee omilla juomilla ennen sitä.

Onko oikeesti? Hyvä jos on, sillä suunnitelmissa olisi lähteä itekin katselemaan yöelämää huomenissa. Lähikaupungin kuppilassa on kuulemma Hunksit :rolleyes: Ja lippu sisään maksaa sen vuoksi miljoonia, mut eipä siellä baarissa tarvi niin juodakaan kun aloittelee omilla juomilla ennen sitä.

Kuulemma on. Ystäväni äiti omistaa paikallisen baarin, hän on sanonut että koko vuoden suurin myynti tulee joulupäivänä. Aika ihmeellistä minun mielestäni :wtf:

Perinteinen yöelämä ainakin on. En minä noista Hunks-jutuista tiedä.

Kuulemma on. Ystäväni äiti omistaa paikallisen baarin, hän on sanonut että koko vuoden suurin myynti tulee joulupäivänä. Aika ihmeellistä minun mielestäni :wtf:

Jep, jengillä on varma vapaapäivä Tapaninpäivänä, alkaa löhöäminen tökkiä, ja joululahjarahat polttelee taskussa.

Jep, jengillä on varma vapaapäivä Tapaninpäivänä, alkaa löhöäminen tökkiä, ja joululahjarahat polttelee taskussa.

Tuossa on kyllä pointti. Silti sitä jotenkin ajattelee, että ihmiset haluaisivat viettää joulunajan rauhassa kotona. Itse kyllä olisin valmis huomenna jo palaamaan hiukan normaalimpaan elämään. Tämänpäiväinen rentoilu on ollut ihanaa, mutta ei sitä montaa päivää putkeen kestäisi :rolleyes:

Back
Ylös Bottom