Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanaa olla taas kotona! Huh kun joulu on rankka juhla.. :joulu3:
Rankkaa tämä syöminen
Vedetäänkö jouluaaton kunniaks Tampereella joku joulukiertue. Ketää mukana? Täh? On turhan tylsää.
Siellä saattas olla jopa joku lähössäkin. Täällä Lapissa edes pääse mihinkään..

Olipas kyllä aivan ihana aattoilta. En ollu lähtiessä ihan fiiliksissä, mutta nyt oon. Oli ihanaa ja lämminhenkistä. Vatsaa on reenattu sekä syömällä että nauraa höröttämällä. Mitää lahjojakaan en oikeesti edes odottanu mut sain muutaman tosi osuvan! Nyt voipi hyvillä mielin painaa pään tyynyyn. Mulla on ihan huippu perhe!![]()
-10 ja -11 jouluina olin flunssassa, joten syömiset meni minulla hukkaan. Tänään on syöty sitten viime vuosienkin edestä 
Huomenna sitten kaupungille. Vuoden parhaita päiviä mennä baariin
Ja lippu sisään maksaa sen vuoksi miljoonia, mut eipä siellä baarissa tarvi niin juodakaan kun aloittelee omilla juomilla ennen sitä.Onko oikeesti? Hyvä jos on, sillä suunnitelmissa olisi lähteä itekin katselemaan yöelämää huomenissa. Lähikaupungin kuppilassa on kuulemma HunksitJa lippu sisään maksaa sen vuoksi miljoonia, mut eipä siellä baarissa tarvi niin juodakaan kun aloittelee omilla juomilla ennen sitä.
Onko oikeesti? Hyvä jos on, sillä suunnitelmissa olisi lähteä itekin katselemaan yöelämää huomenissa. Lähikaupungin kuppilassa on kuulemma HunksitJa lippu sisään maksaa sen vuoksi miljoonia, mut eipä siellä baarissa tarvi niin juodakaan kun aloittelee omilla juomilla ennen sitä.
Kuulemma on. Ystäväni äiti omistaa paikallisen baarin, hän on sanonut että koko vuoden suurin myynti tulee joulupäivänä. Aika ihmeellistä minun mielestäni :wtf:
Jep, jengillä on varma vapaapäivä Tapaninpäivänä, alkaa löhöäminen tökkiä, ja joululahjarahat polttelee taskussa.