Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kai sinne pikkujouluihin ole pakko mennä jos ei halua? Sanot, että olet kipeänä ja haluat levätä kissanristiäisissä juoksemisen sijaan.

Ei mitää tommosia, vaahtis menee kyykkäämään!!

"En mä pääse pikkujouluihin, meen salille kyykkään ja vetää maasta!!"

Kohta mä sammutan koneen, ahdistaa jossei facebookkiin pääse pariin viikkoon, sit mä oon varmaan onneton mutta helvetin hyvin ruskettunut.

Komeasti ruskettunu adonis vai hyvin päivettyny juppo?

Semmonen ruskettunu perheenisä. Kyllä mä aika vakavissani oon tuon juomisen kanssa, en todellakaan halua juoda. Vähän toki, mutta kaukana perinteisestä tyylistä.

Perinteinen tyyli: Silmät aukee aamulla niin kirkasta kitaan, joka aamu.
Nykyinen: illalla lasi tai kaksi viiniä ruuan kanssa, päivällä altaalla pari olutta. Mutta ei joka päivä.

Pakko alkaa jo aikuistua.. :D

EDIT: En mä niinkään minkään kunnon, terveyden tai muun takia rajoita. Siksi vaan että tuossa ei enää ole järkeä ja haluan oppia juomaan järkevämmin. Kondis tulisi takaisin parissa viikossa vaikka miten kiskoisin kaksin käsin eli ei se.. mutta muista syistä.

Hitsi, mä en oo ikinä juonu perinteisellä tyylillä. En edes festareilla! Oonkohan mä mies ollenkaa?

Hitsi, mä en oo ikinä juonu perinteisellä tyylillä. En edes festareilla! Oonkohan mä mies ollenkaa?

Oot. Ei juominen ole mikää kristuksen mittari, vähiten sitä.

Nyt hkuja yrittää uskotella itelleen. On se mittari. Mieheyden ja naiseuden. Se on kova joka juo muut pöydän alle!

No jaa, ehkä mäki vanhana alan oppia rajoittamista....

- - - Updated - - -

Mut en vielä!

No se on eri juttu dokata päivä tai kaks kovaa mutta kaks viikkoa.. :D

Kai sitä nyt pari viikkoa päissään menis? Tai no, mistä sitä tietää.. :D Ainakin semi.

Meneehän se.. liianki hyvin. Monesti mennyt. Lopulta kiskaisee ison smirnoffin puoleenpäivään mennessä ja ihmettelee kun ei tule edes känniin ja lähtee shoppailemaan vuittonia. Ostaa vyön, lompakon ja laukun samalla reissulla. Kannattaa :D

Ei kai sinne pikkujouluihin ole pakko mennä jos ei halua? Sanot, että olet kipeänä ja haluat levätä kissanristiäisissä juoksemisen sijaan.

Siinäs kuulit vokotti. Ja olen jo kieltäytynyt parista kissanristäisestä, loput kolme on sellaista etten millään kehtaa koska olen töissä. Ja nyt mulla on se kolttukin jo.

Ja hkuja, siinä hetki menee ennenkuin vaahtis taas kyykkää:itku: Olen kyllä terveenä ollessani ihan pokalla kieltäytynyt noista turhimmista mm mäkivetoillan takia:lol2: Aika hyviä katseitahan tuolla toki saa:D
Ja Silmukka, no hyi mitä tyttöjen touhua.

^ joo tiedän. Ei muutakuin pikaisia toipumisia !

Mitä tästä voi päätellä kun en ikinä saa ketään juotua pöydän alle :D

Ootko saanu juotua ketään peiton alle?

Kai sitä nyt pari viikkoa päissään menis? Tai no, mistä sitä tietää.. :D Ainakin semi.

Mulla on maksimi kaks päivää, kolmatta ei enää pysty.

Meneehän se.. liianki hyvin. Monesti mennyt. Lopulta kiskaisee ison smirnoffin puoleenpäivään mennessä ja ihmettelee kun ei tule edes känniin ja lähtee shoppailemaan vuittonia. Ostaa vyön, lompakon ja laukun samalla reissulla. Kannattaa :D
Toi on muuten NIIN tuttua. Tosin mä saatan ekana lomapäivänä vähän pitkin hampain eka katella kaiken maaliman krääsää ja todeta etten osta. Sitten muutama pullo nassuun jotain alkomahoolia niin jo alkaa shoppailututtaa. :D

Kai sitä nyt pari viikkoa päissään menis?
Ei mene. Viisi päivää oli mun maksimi aamusta iltaan dokaten ilmaa selvää hetkeä. Lakkasi olemasta hauskaa ja pari viimeistä päivää olivat melkoista pakkopullaa.

Kahden päivän känniränni on hauskaa ja kolme päivää menettelee.

Back
Ylös Bottom