Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No EN:jahas:
Lauantaina tulee varmaan käytyä katsomassa mitä siellä on tarjolla. Rahaa ei oo kyllä ostaa mitään mitä haluaisi :D
Ei kai sinne pikkujouluihin ole pakko mennä jos ei halua? Sanot, että olet kipeänä ja haluat levätä kissanristiäisissä juoksemisen sijaan.
hyvin ruskettunut.
Komeasti ruskettunu adonis vai hyvin päivettyny juppo?
Hitsi, mä en oo ikinä juonu perinteisellä tyylillä. En edes festareilla! Oonkohan mä mies ollenkaa?
Se on kova joka juo muut pöydän alle!
Kai sitä nyt pari viikkoa päissään menis? Tai no, mistä sitä tietää.. :D Ainakin semi.
Ei kai sinne pikkujouluihin ole pakko mennä jos ei halua? Sanot, että olet kipeänä ja haluat levätä kissanristiäisissä juoksemisen sijaan.
Mitä tästä voi päätellä kun en ikinä saa ketään juotua pöydän alle :D
Kai sitä nyt pari viikkoa päissään menis? Tai no, mistä sitä tietää.. :D Ainakin semi.
Toi on muuten NIIN tuttua. Tosin mä saatan ekana lomapäivänä vähän pitkin hampain eka katella kaiken maaliman krääsää ja todeta etten osta. Sitten muutama pullo nassuun jotain alkomahoolia niin jo alkaa shoppailututtaa. :DMeneehän se.. liianki hyvin. Monesti mennyt. Lopulta kiskaisee ison smirnoffin puoleenpäivään mennessä ja ihmettelee kun ei tule edes känniin ja lähtee shoppailemaan vuittonia. Ostaa vyön, lompakon ja laukun samalla reissulla. Kannattaa :D
Ei mene. Viisi päivää oli mun maksimi aamusta iltaan dokaten ilmaa selvää hetkeä. Lakkasi olemasta hauskaa ja pari viimeistä päivää olivat melkoista pakkopullaa.Kai sitä nyt pari viikkoa päissään menis?
:( Mutta kun haluaisin halauksen...:(Ja Silmukka, no hyi mitä tyttöjen touhua.