Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naispuoleiset ystävät on kyllä ihan hirveintä paskaa ikinä. Siinä saa kaikki parisuhteen huonot puolet, mutta ei ollenkaan seksiä.

Miehiltäkö sitte saa? :höhö:

- - - Updated - - -

Mahtaa olla raskasta, jos jokaista näkemäänsä naista pitää oikeasti ajatella siinä mielessä. Ottakaa tuosta niin helpottaa:

katso liitettä 91616

Kyllä mä ainaki huolestuisin jos nättien tyttösten näkeminen ei aiheuttaisi semmosia ajatuksia.

Yritin muuten eilen vielä illallakin murista ja olla kovinkin kiukkuinen. Ei onnistunut.
Mulle vaan naurettiin ja haettiin alas mökömököpuusta. Ollaan sitten ihania niin s**tana :D

Yritin muuten eilen vielä illallakin murista ja olla kovinkin kiukkuinen. Ei onnistunut.
Mulle vaan naurettiin ja haettiin alas mökömököpuusta. Ollaan sitten ihania niin s**tana :D

Teit alokasmaisen virheen. Sun olis pitäny mököttää ilta yksin niin olisit vieläki pahalla päällä. Niin mäki aina teen.

Saatanan saatana, hirveä väsy. Kotia kun pääsen, niin otan kunnon päikkärit niin kuin Patleetti konsanaan!

Järkytin itseäni äsken heräämällä! Nukkumaan tossa viiden aikaan ja nyt ylhäällä! On se mukavata kun uni maittaa, se on osa tätä healing-prosessia.

Musta tuntuu, että alkaa jo pikku hiljaa huumorintajukin löytymään. Ehkä sittenkin voisin kuvitella itseni könkkäämään töihin huomenna. Kipu alkaa olla jo sitä luokkaa, että sen melkeen unohtaa kunnes yrittää lähteä normaalireitein liikkeelle :D, sit toteaa vaan et ai niin. Enää ei kiroilla joka kerta kun pitää liikkua,vain välillä. Nyt mä alan haastamaan tätä kroppaa vähän normiliikeratoihinkin vaikka vähän sattuukin.

No mä pyysin mun naispuolisen kaverin hakemaan pois sitä autoa:jahas:

Mies puolisten frendien kanssa voi juoda bissee, kattoo urheilua ja puhua pahaa naisista.

Voi niiden kanssa nussiakkin. Mut siis silleen miehekkäästi, ei mitenkään homosti.

Onhan ne naispuoleisetkin ystävät välillä ihan kivoja. Niitten kanssa voi puhua syvällisesti tunteista ja niiltä saa joskus hyviä reseptivinkkejä ja muuta ihqua. Vitun ailahtelevaisia vain tuppaavat olemaan.

Voi niiden kanssa nussiakkin. Mut siis silleen miehekkäästi, ei mitenkään homosti.

Onhan ne naispuoleisetkin ystävät välillä ihan kivoja. Niitten kanssa voi puhua syvällisesti tunteista ja niiltä saa joskus hyviä reseptivinkkejä ja muuta ihqua. Vitun ailahtelevaisia vain tuppaavat olemaan.

No kyllä sinäkin olisit ailahteleva, jos sut jätettäisi puoleksi tunniksi lumimyrskyyn odottamaan.

No kyllä sinäkin olisit ailahteleva, jos sut jätettäisi puoleksi tunniksi lumimyrskyyn odottamaan.

Tai jos vuotaisit verta joka helkkarin kuukausi.

No ihan varmasti oli aamulla epsoossa lumimyrsky! Alatteko te nyt saivarrella miehen tekemästä mokasta?

Onko vaahtokarkki jo pikkujoulutuulella?

Moon aika pähkinöinä. Inflämes provinssiin! :hyper:
Ja kveelertaakki!

Onko vaahtokarkki jo pikkujoulutuulella?

Moon aika pähkinöinä. Inflämes provinssiin! :hyper:
Ja kveelertaakki!

No EN:jahas:

Ei kai sinne pikkujouluihin ole pakko mennä jos ei halua? Sanot, että olet kipeänä ja haluat levätä kissanristiäisissä juoksemisen sijaan.

Aika paljon sinnepäin.

Pitäiskö kuulkaas pojat kehitellä MP13 messuille jonkunlainen pakkismiitti?
Ketäs on tulossa sinne? Kuparikatto? vokot? Ephe? plunkvist? Muita?

Pakkomennä:zzzz:

Lauantaina tulee varmaan käytyä katsomassa mitä siellä on tarjolla. Rahaa ei oo kyllä ostaa mitään mitä haluaisi :D

Back
Ylös Bottom