Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koska meinaat mennä?

Jos joku sanois että mulla on riittävästi lihaksia niin meen keväällä :D Mutta en usko itseeni sen vertaa ja olen liian perfektionisti. Selkä on järkky, mutta reidet, pohkeet, ojentajat ja hauikset vaatisi lihasta. Liian paljon.

2 vuoden päästä olisin 40v ja pääsis masterseihin, se mulla on ollu mielessä ainaki jonkin aikaa. Tietty vois sinne mennä kokemusta hakemaan ja häviämään, samahan se. Itsensä siinä vain voittaa.

on ollut puhetta valmentajan kaa tosta 2014 vuodesta mutta en ole vielä ihan 100% varma vielä. Kyllä sitä joskus kuitenkin olis tarkotus mennä lavalle :)

Arvasin, ei se haittaa, mulle ei tullu paha mieli.

Taidampa mennä sitten yksin, tai olla menemättä.

Arvasin, ei se haittaa, mulle ei tullu paha mieli.

Taidampa mennä sitten yksin, tai olla menemättä.

No mitäs kaivoit verta nenästä, kun just ylempänä sanoin etten lähre.

ewJty.gif

Kyllä hieroja teki hyvää pitkästä aikaa. Kehu melkein kauhuissaan et ei oo aikoihin nähny näin kireitä pakaroita ja etureisiä :D

Tein sen! Sain koko omaisuuteni mahtumaan Peugeot 206 SW henkilöautoon!!! :-D Nyt voi hyvillä mielin lähteä illalla treeneihin piiskattavaksi one last time. ;-) Ja yön pimeydessä alkaa pitkä matka kohti Suomea!

No mikäs kettua kiukuttaa? Onko kova elämä lyönyt kasvoille ja positiivisuus ja pirteys on karissut?
Nääh. Ärsyttää olla liian kiltti ja ilmeisestikin niin hemskatin (vai -ketun) ihana. Olen myös havainnut itsessäni viimeisen puolen vuoden sisällä koko ajan enemmässä määrin pieniä ADHD -piirteitä. Haalin koko ajan vaan lisää puuhaa, toisaalta en kyllä osaa olla paikallanikaan. Hankin lepositeet kotiin ja lopetan kaikki sosiaaliset kontaktit. Joo, niin varmaan :rolleyes:

Nääh. Ärsyttää olla liian kiltti ja ilmeisestikin niin hemskatin (vai -ketun) ihana.

Mitäs ärsyttävää tollases naises on? Luulis että kaikki miehet tykkää?

ostimpas g400 hiiren... Expertti perkele halus siitä kympin liikaa, mutta ei voinu ku tehä sopparin, koska missään muussa kaupassa ei noita hiiriä ollu, ei ees gigantissa vitu.

Back
Ylös Bottom