Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska meinaat mennä?
Jos joku sanois että mulla on riittävästi lihaksia niin meen keväällä :D Mutta en usko itseeni sen vertaa ja olen liian perfektionisti. Selkä on järkky, mutta reidet, pohkeet, ojentajat ja hauikset vaatisi lihasta. Liian paljon.
2 vuoden päästä olisin 40v ja pääsis masterseihin, se mulla on ollu mielessä ainaki jonkin aikaa. Tietty vois sinne mennä kokemusta hakemaan ja häviämään, samahan se. Itsensä siinä vain voittaa.

Viidet pikkujoulut:jahas: Ettekö voi uskoa että olen KIPEÄ, enkä tykkää pikkujouluista.
Ei. Lähtisitkö mun kans lavvantaina pikkujouluihin?
Tulipas taas todistettua, että aivan turha koittaa mennä kahden päivän juomaputken jälkeen tekemään jalkatreeniä.
Tulipas taas todistettua, että aivan turha koittaa mennä kahden päivän juomaputken jälkeen tekemään jalkatreeniä.
Eikö se ole jo todettu, että kaikki on enemmän tai vähemmän turhaa. Kohta ollaan jo haudassa.
Arvasin, ei se haittaa, mulle ei tullu paha mieli.
Taidampa mennä sitten yksin, tai olla menemättä.
No mitäs kaivoit verta nenästä, kun just ylempänä sanoin etten lähre.
Kiukku-kettu :jahas:
Taidan lähteä illalla pulkkamäkeen.
Nääh. Ärsyttää olla liian kiltti ja ilmeisestikin niin hemskatin (vai -ketun) ihana. Olen myös havainnut itsessäni viimeisen puolen vuoden sisällä koko ajan enemmässä määrin pieniä ADHD -piirteitä. Haalin koko ajan vaan lisää puuhaa, toisaalta en kyllä osaa olla paikallanikaan. Hankin lepositeet kotiin ja lopetan kaikki sosiaaliset kontaktit. Joo, niin varmaanNo mikäs kettua kiukuttaa? Onko kova elämä lyönyt kasvoille ja positiivisuus ja pirteys on karissut?

Nääh. Ärsyttää olla liian kiltti ja ilmeisestikin niin hemskatin (vai -ketun) ihana.