Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään olis työhaastattelu. Haluun sen työn ihan helvetisti!!! Viime yönä en nukkunut melkein yhtään ja nyt vituttaa. Pitäis aina tajuta mikään ei ole parempaa kun nukkuminen :zzzz:

4h tyhjänpäistä kurssia ja öö.. 6h töitä. Sitte lomaa melkee loppuvuos lukuunottamata yhtä päivää. Motivaatiota, no ei todellakaan ole. Usein mulla tänne on kiva tulla mutta nyt ei paskaakaan hotsita :D

Olipa kiva yllätys tänä aamuna, kun äippä oli laittanut herkkuaamiaisen synttäreiden kunniaksi. Kyllä kelpasi kerrankin herätä :)

Kuten monella muullakin, tänään tiedossa kyykkyreenit :puntti:

Titttidiii! Kyllä tämäkin viikko taas lähti käyntiin kahvilla - ja toisella kahvilla! :hyper:

2 viikkoa jaksaa painaa, sitten lomailua.

Titttidiii! Kyllä tämäkin viikko taas lähti käyntiin kahvilla - ja toisella kahvilla! :hyper:

Toinen viikko ilman kahvin haisteluakaan lähti käyntiin. Aamuisin väsyttää huomattavasti vähemmän, ku ei käytä tommosta tekopirteyttäjää.

Toinen viikko ilman kahvin haisteluakaan lähti käyntiin. Aamuisin väsyttää huomattavasti vähemmän, ku ei käytä tommosta tekopirteyttäjää.

Ohhoh, mistä moinen valinta kumpuaa? Ihtekin oon miettinyt, että pitäis kokeilla joskus kofeiinitonta kuukautta - mutta vielä en ole saanut aikaiseksi...

Ding dong, täällä arki, joko menisit pois.

HAHA :D Tuli heti mielee Bolt -Superkoirasta tuttu hamsteri nimeltä Raivo:

"Ring ring
-Kuka siellä?
-Kohtalo.
-Olenkin odottanut soittoasi. (Tässä vaiheessa Raivo astelee ulos pallostaan) :D

Joo, on maanantai. Tiedän :)

Ihtekin oon miettinyt, että pitäis kokeilla joskus kofeiinitonta kuukautta - mutta vielä en ole saanut aikaiseksi...

Ei puhettakaan, varma päivän pilaaja ja raivon tuoja on se ettei juo heti aamusta kahta kuppia kahvia. Hedari tulee viimeistään iltapäivällä, jos ei saa päivän kofeiiini annosta.

Olipa mukava herätys aamulla.

Unen keskeltä aloin kuuntelemaan, että joku rimputtelee naapurin ovikelloa. Rimputtelua jatkui edelleen, niin nousin katsomaan jos ovisilmästä näkyisi kuka siellä niin sinnikkäästi yrittää. Juuri kun vedin sisäovea auki, niin virolaiset raksamiehet vähe tulla omilla avaimilla sisään. Niistä löyhkäsi viina parin metrin päähän ja käytiin seuraava dialogi:

vironpojat: sähkömees, sähkömees
minä: mikäs juttu tää oikein on
V: sähkömees, palkonille
M: parvekkeelle? Mulla ei ole sellaista. Eikä tästä ole tullut mitään ilmoitustakaan
V: ehh...palkonille?
M: Ei ole parveketta, ei varmaan tarvi tulla. *ovi kiinni*

Pojilla oli aika priceless ilmeet, kun ovella oli vastassa 85 kiloa pelkkää lihasta, alasti. :D

Ohhoh, mistä moinen valinta kumpuaa? Ihtekin oon miettinyt, että pitäis kokeilla joskus kofeiinitonta kuukautta - mutta vielä en ole saanut aikaiseksi...

Siitä, että kahvia juodessa tulee se armoton väsymys sitte ku se kofeiinin vaikutus loppuu. Nyt ku ei juo on virkeystila tasaista, ei tuu niitä kofeiinipiikkejä ja sen jälkeisiä väsymyksiä. Paljo parempi näin. Kahtena ekana päivänä oli kyllä armoton väsymys koko ajan, mutta ku ajottin sen viiknoloppuun niin ei haitannu.

Mulla on tässä väsymys vaan lisääntynyt kahvin hörppimisen aikana ja sen jälkeen. Tosin voi johtuu siitä et pitäis lähtee jotai huoltoja järjestelee ja työvuorot taas lähtee heittää ihan härän pyllyä ku ei isännät ite mitään ymmärrä mistään.

Millä ilveellä jaksan venata pari viikkoa? Tällähetkellä se tuntuu ikuisuudelta. Koulussa opiskelu on helppoa ja ihan ok mutta pakko myöntää että käy myös melko pitkästyttäväks pitemmän päälle...(pakko jaksaa)

Helvetti kun täällä töissä on niin hyvät järjestelmät ettei mitään rajaa... tunti tässä mennyt sitten ihan hukkaan kun mikään ei toimi.

Kahvitteluun ja juoruamiseen käytetty aika ei ikinä mene hukkaan.

503195.webp

Back
Ylös Bottom