Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oijoi, kokeilin vielä helpommilla hakusanoilla, helposti löytää. Ei voi mitään, ku pitää olla aktiivinen joka-paikkaan-nenänsä-tunkija, niin tässä on lopputulos. :D

Jari Litmanen palaamassa kentille

Suomalainen futislegenda Jari Litmanen, 41, saattaa tehdä paluun tositoimiin. Virolaisen Öhtuleht-lehden mukaan Litmanen olisi saanut tarjouksen ainakin HJK:lta ja virolaiselta Nömme Kalju-seuralta. Litmanen itse haluaisi lehden mukaan pelata.

- Jari tietää, että olemme kiinnostuneita. Olisi meille todellakin superbonus, jos hän tulisi meille, kommentoi Kalju Nömmen urheilutoimenjohtajana toimiva Viron ex-maajoukkuepelaaja Sergei Terehhov Öhtulehdelle.

Litmanen pelasi viimeksi HJK:ssa 2011, jolloin voitti seurassa Suomen mestaruuden. Vuonna 2012 hän ei ole edustanut yhtäkään seuraa. Syksyllä hänet nähtiin tositoimissa Suomen kultaisen sukupolven legendojen ottelussa.

http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=3-1&ID=231564

On se kova.

Aamupala takana kyl nyt pitäis kestää seuraavat 3 tuntii ainaki...

Kohta pitäis lähtee tonne pakkaseen! Onneks huomisesta lähtien pitäis lauhtua olikohan huomiseks luvattu jopa -8 astetta sehän on ku kesä tohon -20 verrattuna. :)

Ei olleet tulleet tilille opintotuet, veronpalautukset tai edes puoli toista kk sitten tehdyn vuoron palkkaa. Mitä vittua?

Valtio ottaa mikä sille kuuluu!!

Sun rahat on todennäköisesti jo hyvää vauhtia matkalla kohti Kreikkaa.

Tänään ois sit virman pikkujoulut. Saapahan taas nähä niin. Tällä hetkellä olotila on kyl se, että nukahdan ensimmäisen puolen tunnin aikana... :D

Huomenta. Tänään nähdään meidän töissä oikeen jonkinlainen esitys pikkujoulukuvista :hyvä: Miks mua pelottaa...onneksi saamme kuohuviinilasilliset tätä ennen.

Valtio ottaa mikä sille kuuluu!!

Sun rahat on todennäköisesti jo hyvää vauhtia matkalla kohti Kreikkaa.

Ymmärtääköhän vuokranantaja, jos soitan sille ja kerron että mulla oli kyllä rahaa mutta lahjoitin ne Kreikalle?

2 päivää vapaata edessä, me likes! Kiva taas herätä ettei tuntenut toista kättään, kyl se siitä sitten vetreytyi. :rolleyes: Säätilanne näyttää viileältä ja lumiselta. Viikonlopun pikkujouluja jo odotellessa. :D

Varasin reissun vaimon kanssa kahdenkesken tamperee.. eiku kööpenhaminaan pääsiäiseksi!

Varasin reissun vaimon kanssa kahdenkesken tamperee.. eiku kööpenhaminaan pääsiäiseksi!
Viet Tampereelle ja väität teidän olevan Köpiksessä? Vaatinee paljon viinaa vaimolle ja helvetin hyvän valehtelutaidon sulle. :D

Mun pitäis mennä nukkumaan, jotta jaksaa herätä, mut ku ei väsytä. Kooma iskee kuitenki just sillon ku pitäis lähteä ja olla edustava.

Back
Ylös Bottom