Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menin rättiväsyneenä iltaröökille ja nyt olen pirteä :I Selailen tässä vielä hetken pakkista luurilla ja menen nukkumaan. 15 tunnin päästä selkätreeni ja sitten pikkujouluihin

Menin rättiväsyneenä iltaröökille ja nyt olen pirteä :I Selailen tässä vielä hetken pakkista luurilla ja menen nukkumaan. 15 tunnin päästä selkätreeni ja sitten pikkujouluihin

7h päästä koulua ja sit pari eesseetä.

Vaihdetaanko?

Mä olin aika ylppö itestäni, ku sain stalkattua yhden ihmisen. Yllättävän helppoa, ku oli tarpeeks infoa.

Kokeilin samalla, miten helposti mut sais stalkattua. Ei turhan vaikeaa, etunimellä, asuinpaikalla ja koiran rodulla saa oikeat tulokset. Tosin, jos laittaa "väärän" rodun, ei pääse mihinkään. Helppoa, mutta kuitenkin niin vaikeaa.

Häh? Sain stalkattua mitä halusinkin. Ratkasu oli vaan liian lähellä koko ajan. :face:

Sellaista tää elämä on, perseestä :(

- - - Updated - - -

Mä olin aika ylppö itestäni, ku sain stalkattua yhden ihmisen. Yllättävän helppoa, ku oli tarpeeks infoa.

Kokeilin samalla, miten helposti mut sais stalkattua. Ei turhan vaikeaa, etunimellä, asuinpaikalla ja koiran rodulla saa oikeat tulokset. Tosin, jos laittaa "väärän" rodun, ei pääse mihinkään. Helppoa, mutta kuitenkin niin vaikeaa.

Stalkkaaminen on aika heleppoa, mut ainakin kuka vain saisi stalkattua.

Joskus stalkkasin kioskin uuden myyjän, kun oli aika kissan näköinen, ja homma selvisi about. 15 minuutissa! Facebook ratkaisee kaiken.

Back
Ylös Bottom