Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä rupee pikkuhiljaa ittensä vanhaksi tuntemaan. Onhan edellisestä kerrasta ku on kysytty baariin paperit jo vuosi!
Ja ompas pakkis hyvä paikka, eihän mua oo ikinä ennen näin paljo kätelty, eiku onniteltu. Synttäreitten johdosta siis. Mä voisin muuttaa tänne asumaan.
Nyt tarvitsisi jonkun ajamaan Ikea-pakettiautoa Tampereella... ja auttamaan parin ison tavaran kantamisessa sieltä autosta sisälle. Anyone? :D En voi luvata hommasta rahaa, mutta voin syöttää kyllä ihmisiä siitä hyvästä. :D

Kyllä sitä rupee pikkuhiljaa ittensä vanhaksi tuntemaan. Onhan edellisestä kerrasta ku on kysytty baariin paperit jo vuosi!
Ja ompas pakkis hyvä paikka, eihän mua oo ikinä ennen näin paljo kätelty, eiku onniteltu. Synttäreitten johdosta siis. Mä voisin muuttaa tänne asumaan.

Tuli ihan mieleen kun Weak yritti kymppitonnia, ja oli loppuillasta sellaisessa kunnossa, että kieltäydyin tulemasta hänen kyytiinsä enää. :D Mutta alkuvaiheessa se liikkuminen kyllä voikin olla hyvä homma.
No mä en muuten mitenkää olis reagoinu mut sattu tulee mielee toi kipale.
Eli ongelma ratkaistu? :D heh
Pernooki vois autella, mutta ei se voi. Höhlä!
Mäkin suunnittelin samaa, mutta torstaille.Kipale sattuikin sopivasti, olenhan menossa notkumaan amorppiksen keikalle perjantaina.
Hirvee palapelihimo.
Yritin nukkua alle 10 tuntia.
:suurensuurionnitteluhalirutistus:
Mäkin jopa piirustelin tässä muutama viikko sitten. Innostuin niin hommasta pitkästä aikaa että meinasin unohtaa mennä nukkumaan :DPitäis varmaan alkaa taas piirtää tai maalata. Kovin on terapeuttista tämä. Täytyy kotikotoa etsiä lyijykynäsetti ja ne paremmat paprut.
Toki toki. Halaaminen on mukavaa puuhaa.Voi jee! Halikettu on selvästi nimensä veroinen.