Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tarvitsisi jonkun ajamaan Ikea-pakettiautoa Tampereella... ja auttamaan parin ison tavaran kantamisessa sieltä autosta sisälle. Anyone? :D En voi luvata hommasta rahaa, mutta voin syöttää kyllä ihmisiä siitä hyvästä. :D

Kyllä sitä rupee pikkuhiljaa ittensä vanhaksi tuntemaan. Onhan edellisestä kerrasta ku on kysytty baariin paperit jo vuosi!

Ja ompas pakkis hyvä paikka, eihän mua oo ikinä ennen näin paljo kätelty, eiku onniteltu. Synttäreitten johdosta siis. Mä voisin muuttaa tänne asumaan.

Onnea teini! Muuta toki vain. Vuokrista en tiiä. :D

Nyt tarvitsisi jonkun ajamaan Ikea-pakettiautoa Tampereella... ja auttamaan parin ison tavaran kantamisessa sieltä autosta sisälle. Anyone? :D En voi luvata hommasta rahaa, mutta voin syöttää kyllä ihmisiä siitä hyvästä. :D

Stockerhan tossa just tankkailee, ni menis ehkä helpomminki se kymppitonni ku liikkuski vähä.. ;D Ehdotan siis häntä! :D

E. Ja sähä lupasit ruokaa ni kaks kärpäst yhel iskul :)

Tuli ihan mieleen kun Weak yritti kymppitonnia, ja oli loppuillasta sellaisessa kunnossa, että kieltäydyin tulemasta hänen kyytiinsä enää. :D Mutta alkuvaiheessa se liikkuminen kyllä voikin olla hyvä homma.

Kyllä sitä rupee pikkuhiljaa ittensä vanhaksi tuntemaan. Onhan edellisestä kerrasta ku on kysytty baariin paperit jo vuosi!

Ja ompas pakkis hyvä paikka, eihän mua oo ikinä ennen näin paljo kätelty, eiku onniteltu. Synttäreitten johdosta siis. Mä voisin muuttaa tänne asumaan.

No mä en muuten mitenkää olis reagoinu mut sattu tulee mielee toi kipale. Vaikuttaa onnitteluiden määärään varmaan paljon miten täälä käyttäytyy, esim mun ei varmaan kannatta tänne muuttaa :rolleyes:

Tuli ihan mieleen kun Weak yritti kymppitonnia, ja oli loppuillasta sellaisessa kunnossa, että kieltäydyin tulemasta hänen kyytiinsä enää. :D Mutta alkuvaiheessa se liikkuminen kyllä voikin olla hyvä homma.

Eli ongelma ratkaistu? :D heh

No mä en muuten mitenkää olis reagoinu mut sattu tulee mielee toi kipale.

Kipale sattuikin sopivasti, olenhan menossa notkumaan amorppiksen keikalle perjantaina.

- - - Updated - - -

Eli ongelma ratkaistu? :D heh

Pernooki vois autella, mutta ei se voi. Höhlä!

Vois se mennä antamaan ohjeita. Jopa määräyksiä.

Kipale sattuikin sopivasti, olenhan menossa notkumaan amorppiksen keikalle perjantaina.
Mäkin suunnittelin samaa, mutta torstaille.
Niin joo ja onnea kovasti :suurensuurionnitteluhalirutistus:

Mä en muuten meinaa pysyä pöksyissäni, pitäisköhän hommata henkselit? :D

Pitäis varmaan alkaa taas piirtää tai maalata. Kovin on terapeuttista tämä. Täytyy kotikotoa etsiä lyijykynäsetti ja ne paremmat paprut.

Voi helvetti mulla menee hermo!!! Onko liikaa vaadittu, että netti toimis ainaki 2min putkeen ilman katkeemista?? Vitun soneran paskahomot laittakaa nyt vittu tää netti kuntoon!!!

Yritin nukkua alle 10 tuntia. Yritys epäonnistui. Kuittasin ensimmäisen herätyksen pois 8h unien jälkeen, mutta nukahdin samantein uudelleen. Perhana.

Niin ja onneksi olkoo vokotti.

Pitäis varmaan alkaa taas piirtää tai maalata. Kovin on terapeuttista tämä. Täytyy kotikotoa etsiä lyijykynäsetti ja ne paremmat paprut.
Mäkin jopa piirustelin tässä muutama viikko sitten. Innostuin niin hommasta pitkästä aikaa että meinasin unohtaa mennä nukkumaan :D

Voi jee! Halikettu on selvästi nimensä veroinen.
Toki toki. Halaaminen on mukavaa puuhaa.
Tosin siinäkin on omat riskinsä. Toissa viikolla meinasin kaataa kaverin nurin, kun pomppasin kaulaan hieman vauhdikkaasti :nolo:

Back
Ylös Bottom