Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viet Tampereelle ja väität teidän olevan Köpiksessä? Vaatinee paljon viinaa vaimolle ja helvetin hyvän valehtelutaidon sulle. :D

Mun pitäis mennä nukkumaan, jotta jaksaa herätä, mut ku ei väsytä. Kooma iskee kuitenki just sillon ku pitäis lähteä ja olla edustava.

Ei köpikseen mennään tosiaan, mutta väitän tamperetta ;)

Ei köpikseen mennään tosiaan, mutta väitän tamperetta ;)
Ootko ihan varma, ett kannattaa tehdä noin päin? Tosta saa nopeesti valituksen aiheen, kuinka "sä et koskaan vie mua ulkomaille". Paitsi jos vaimo on aina halunnu päästä Tampereelle, mutta ei oo vielä onnistunut siinä... Sittenhän se on unelmien matka!

Noni, synttärit juhlittu. Söin snikkerssin. Loppupäivän voi mököttää, ku on jo niin vanha.

Noni, synttärit juhlittu. Söin snikkerssin. Loppupäivän voi mököttää, ku on jo niin vanha.

Kohta saat mut kiinni! Onnea

Kyllä sitä rupee pikkuhiljaa ittensä vanhaksi tuntemaan. Onhan edellisestä kerrasta ku on kysytty baariin paperit jo vuosi!

Ja ompas pakkis hyvä paikka, eihän mua oo ikinä ennen näin paljo kätelty, eiku onniteltu. Synttäreitten johdosta siis. Mä voisin muuttaa tänne asumaan.

Back
Ylös Bottom