Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos porkkana ja pari tomaattia tulis avuks, ni ehkä ne löytäis yhteisen kielen?
Voipi olla. Entäs suklaa, tuo universaali tulkki?

Vihanneksista tuli mieleen, että en ole vieläkään toteuttanut haavettani lihasalaatista. Kyseiseen salaattiin tulisi siis pelkkää lihaa. Ja juustoa, juusto sopii aina kaikkeen.

Jos makkara tulis ni sais maukkaan salaatin?

Mitä poikkesinko aiheesta
Suomalaisen miehen salaattiainekset. Parempi salaatti tulee, kun jättää kurkut, porkkanat ja tomaatit pois. Tai tomaatit voi jäädä, mutta toisessa muodossa.

Ja ruokajuomana Ölyt!

Voipi olla. Entäs suklaa, tuo universaali tulkki?

Vihanneksista tuli mieleen, että en ole vieläkään toteuttanut haavettani lihasalaatista. Kyseiseen salaattiin tulisi siis pelkkää lihaa. Ja juustoa, juusto sopii aina kaikkeen.
Suklaa pysyttelee omissa oloissaan, se ei nyt pysty tähän hommaan. Tiedä mikä sitäki nyppii.

Ajatuksena lihasalaatti kuulostaa hyvältä, vaikka en lihaa juurikaan syö. Juusto sopii vain harvoihin ja valittuihin paikkoihin - sinnekin vain kohtuudella.

Suklaa pysyttelee omissa oloissaan, se ei nyt pysty tähän hommaan. Tiedä mikä sitäki nyppii.
No helkkari.
Ajatuksena lihasalaatti kuulostaa hyvältä, vaikka en lihaa juurikaan syö. Juusto sopii vain harvoihin ja valittuihin paikkoihin - sinnekin vain kohtuudella.
Pakkasessa on muuten kanaa ja jauhelihaa. Jääkaapissa taas pekonia. Jos vaikka vielä possusuikaleita ostaisi. Ja juustoa reilusti. Tiedän mitä teen torstaina.

Kerranki musta on jotain hyötyä! Ephelle siis.

Tässä teille iltapiristettä:
Keskustelin siskonpoikani kanssa. Pojalla ikää 4 vuotta ja jokunen kuukausi päälle, istutaan autossa vierekkäin.
M: "Lähdetkö huomenna juhliin meidän kanssa?" (kyseessä yo-juhlat)
P: "En."
M: "Mikset?"
P: hyvin surkealla äänellä, pää painuksissa "Minä en osaa tanssia"
M: "Ei siellä tarvitse tanssia."
P: "Juhlissa aina tanssitaan."

Saatiin kuitenkin sovittua, että lähdetään yhdessä juhlimaan, vaikka kumpikaan meistä ei osaa tanssia. Toivottavasti ei paljastuta täydellisiksi ilonpilaajiksi.

No helkkari.
Pakkasessa on muuten kanaa ja jauhelihaa. Jääkaapissa taas pekonia. Jos vaikka vielä possusuikaleita ostaisi. Ja juustoa reilusti. Tiedän mitä teen torstaina.
Mä en noista suuhuni laittais ku kanaa ja jauhelihaa. Eri aikaan tosin. Ja jauhelihaa ainoastaan, jos on nauta-sikaa. Sika-nautaa ei taida enää kaupoista saada?

Joko kävit ostamassa Jägeriä ja hunajaa? Hitto, unohdin ite ostaa lisää hunajaa... No, entisillä pärjää vielä hetken.

Nyt kun jaksais irrottaa perseensä hetkeksi ja lähteä liikkumaan. Mutta minä kuuntelin tänään radiota ja tämän biisin jäin kuuntelemaan vähän tarkemmin. Nyt se soi repeatilla. Minä tykkään Pinkistä.

No itseasiassa kävin ostamassa 4 cl pullon Jägeriä, toivon että se tekee ihmeitä, eikä siitä tule rapula. Ja myös hunajaa, vaikka valitettavasti vihaan sitä. Mulla oli ihan jo parempi olo, vaikka ääni ei varsinaisesti ole kovin hyvä, mutta 1.5 h koiralenkki pakkasessa ei selkeesti tehnyt hyvää, nyt on ihan hirveä olo:jahas: Mutta en vaan voi istua sisällä, kun ei voi edes juosta eikä hiihtää:( Nyt särkee muuten myös korvia. Mutta harvoin näen tota kaveria ja se kerrankin ehti lenkille ja ideahan oli aivan loistava.
Niin ja toi Pinkin piisi on myös mun suosikki, ihan loistava.

Hah, pelkääkö muuten kaikki ei-syntyjään-helsinkiläiset kettuja ja hirviä? Te jaksatte hymyilyttää mua:)

Judo:haart::haart::haart: mistä löysitkin noin epäosuvan pullan:lol2: Räkänauru, kirjaimellisesti:lol2:

Kevyt näläkä ja arvatkaa onko täällä oikeaa ruokaa? Niin on pramiaa ja hopiaa, mutta ruokaa ei olleskaan. Niin pientä jottain mikroskooppisia nieriän suomuja ja mitälie nanoleivoksia. Ois edes snägäri... :kurn:

Mä niin tiesin puoli vuotta sitten ku kasasin tota Ikean työpöytää vajaa 3h, että tuun vielä vitusti katumaan ton hommaamista seuraavassa muutossa. Perkele!

Back
Ylös Bottom