sommar
hyvä haltia
Jos porkkana ja pari tomaattia tulis avuks, ni ehkä ne löytäis yhteisen kielen?Ei vihannekset mitään tajua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos porkkana ja pari tomaattia tulis avuks, ni ehkä ne löytäis yhteisen kielen?Ei vihannekset mitään tajua.
Jos porkkana ja pari tomaattia tulis avuks, ni ehkä ne löytäis yhteisen kielen?
Voipi olla. Entäs suklaa, tuo universaali tulkki?Jos porkkana ja pari tomaattia tulis avuks, ni ehkä ne löytäis yhteisen kielen?
Jos makkara tulis ni sais maukkaan salaatin?
Mitä poikkesinko aiheesta
Suomalaisen miehen salaattiainekset. Parempi salaatti tulee, kun jättää kurkut, porkkanat ja tomaatit pois. Tai tomaatit voi jäädä, mutta toisessa muodossa.Jos makkara tulis ni sais maukkaan salaatin?
Mitä poikkesinko aiheesta
Suklaa pysyttelee omissa oloissaan, se ei nyt pysty tähän hommaan. Tiedä mikä sitäki nyppii.Voipi olla. Entäs suklaa, tuo universaali tulkki?
Vihanneksista tuli mieleen, että en ole vieläkään toteuttanut haavettani lihasalaatista. Kyseiseen salaattiin tulisi siis pelkkää lihaa. Ja juustoa, juusto sopii aina kaikkeen.
No helkkari.Suklaa pysyttelee omissa oloissaan, se ei nyt pysty tähän hommaan. Tiedä mikä sitäki nyppii.
Pakkasessa on muuten kanaa ja jauhelihaa. Jääkaapissa taas pekonia. Jos vaikka vielä possusuikaleita ostaisi. Ja juustoa reilusti. Tiedän mitä teen torstaina.Ajatuksena lihasalaatti kuulostaa hyvältä, vaikka en lihaa juurikaan syö. Juusto sopii vain harvoihin ja valittuihin paikkoihin - sinnekin vain kohtuudella.
Mä en noista suuhuni laittais ku kanaa ja jauhelihaa. Eri aikaan tosin. Ja jauhelihaa ainoastaan, jos on nauta-sikaa. Sika-nautaa ei taida enää kaupoista saada?No helkkari.
Pakkasessa on muuten kanaa ja jauhelihaa. Jääkaapissa taas pekonia. Jos vaikka vielä possusuikaleita ostaisi. Ja juustoa reilusti. Tiedän mitä teen torstaina.
- 23.8 ja huomenna ulkohommaa koko päiväJaksaa rehkiä torstain takia
![]()
Joko kävit ostamassa Jägeriä ja hunajaa? Hitto, unohdin ite ostaa lisää hunajaa... No, entisillä pärjää vielä hetken.
Nyt kun jaksais irrottaa perseensä hetkeksi ja lähteä liikkumaan. Mutta minä kuuntelin tänään radiota ja tämän biisin jäin kuuntelemaan vähän tarkemmin. Nyt se soi repeatilla. Minä tykkään Pinkistä.

Saa toki.Mä en noista suuhuni laittais ku kanaa ja jauhelihaa. Eri aikaan tosin. Ja jauhelihaa ainoastaan, jos on nauta-sikaa. Sika-nautaa ei taida enää kaupoista saada?
Jaa, mä olen sit vissin missannu ne. Häpeäkseni on kyl tunnustettava, etten kauheen tarkkaan kattele noita jauhelihoja. Tutun näköinen paketti -> koriin / kärryihin ja matka jatkuu.Saa toki.
Saa nähdä tuleeko aamulla pyöräkeikka, kun auto sanoo sopimuksena irti ja jättää käynnistymättä

Miesmäiseen tyyliin jätit ohjeet huomioimatta?Mä niin tiesin puoli vuotta sitten ku kasasin tota Ikean työpöytää vajaa 3h, että tuun vielä vitusti katumaan ton hommaamista seuraavassa muutossa. Perkele!
Miesmäiseen tyyliin jätit ohjeet huomioimatta?