Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm... riippuu ketusta. Mutta yleisesti kehräävää kettua ei tarvitse pelätä, noi rääkyvät on sitten asia erikseen. Itsehän olen rauhallisuuden perikuva :hyper:

No mä pelkään varoiksi kaikkia villieläimiä. Myös hirviä! Voi jee, ku kerran piti säikähtää kovaa, ku söin mettäs eväitä ja rupesin kuuntelemaan ku suon lotinaa kuuluu niin hirvi käveli suoraa kohti muutaman kymmenen metrin pääs. Lährin pikkuusen kovaa juoksemaan karkuun. Tais kyllä se hirviöki säikähtää, ku ei sitä enää sen jälkeen näkyny, ku äärimmäistä varoivaisuutta noudattaen palasin eväspaikalle.

Onse ISO!

Dokumenteissä on usein se ongelma, että liian lyhyessä ajassa yritään kertoa liian paljon. Näin ollen asioiden käsittely jää pintaraapaisun tasolle. Onhan niitä hyviäkin dokumenttejä olemassa, sitä en kiellä. Sarjoja en kauheasti seuraa, mutta omalla tavallaan viihdyttävin sarja on kyllä Ancient Aliens!

Jepjep:D

Nonni, nyt päästiin kristalliyöhön.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hirveitä hirviä. Jöses ne on kamalan kokoisia elukoita :wtf:

Tuosta kokemuksesta voisin päätellä, että jos jokus törmäis karhuun niin tuo karkuun juokseminen oli niin vaistonvaranen toiminta että tuskin sitä pystyis karhun kohdates kovin rauhallisesti käyttäytymään. Sitä olis varmaan jo juoksemas, ku vasta muistas että ai nii joo, ei kannattaisi juosta. Eli karhun kohtaamista pitäis päästä harjottelemaan laboratorio-olosuhteis!

On tämä ny perseestä. Viime talvena hikoilin boxereis ja t-paidas sisällä. Nyt pitää olla merinovilla kerrastot ettei sekoa kylmyyteen. Kannattaa tosiaan pitää rasvaprosentit järkevinä joo!

Dirtyphonics peruuntu huomiselta... Fuk. Ois ollu ehkä kovin Feed Me jälkeen.

Noh, sipsiä ja kaljaa suklaalla lohdukkeeksi..

Oon ryystänyt tänään paketillisen jotain kuppikeittoja. Hyvää, mutta surkean pieniä annoksia. Nukahdin myös äsken sänkyyn istuma-asentoon kirjaa lukiessa, ja mulla oli teekuppi kädessä. Kuului vain sellainen "lorts", ja heräsin siihen, kun kastelin paitani, housuni ja sängyn.

Mun kurkku yrittää epätoivoisesti ilmoittaa, ett "voisit ämmä pitää jo turpas kiinni". Kumma, ku ei korvienväli sitä tajua.

Hyppäsin kiireessä tänään väärään ratikkaan. Piti mennä kisahallille, päädyin skattalle :face: oon kyllä niin epäonnistuja :D kyllähän se nakersi.

Back
Ylös Bottom