Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirveä kohtalo; kai nyt sentään nukuit huonosti ylikunnossa.

Itseasiassa heräsin yöllä, ja oloni oli todella ylikuntoinen. Tämä bodarin pahin vihollinen ei kuitenkaan minua selättänyt, vaan lähdinkin taisteluun kovin asein, ja söin jääkaapistani viimeiset meetvurstit, ja otin lasin punaista maitoa. Se auttoi hetkeksi, ja sain taas unta.

JP Fux - 1
Ylikunto - 0

Eihän täs salillakyyläämisestä ollukka puhe vaan tästä ketjusta. Selkäpäivä mainitaan useasti, mutta penkkipäivää en muista kenenkää kovaan ääneen mainostaneen. Eipä se mua haittaa, mutta osunu niin useasti silmään että sanoin ny ajatukset äänee.

Onnea. Hieno aloitus talvipäivälle!

No en mää sitä suoranaisesti siihen sun postiin tarkoittanutkaan. Se vaan ruokki mun mieltäni pohtimaan yleisemmin tuota teemaa ja sitä, miksi ihmiset joko nolostelee omia treenitapojaan tai arvostelee muiden.

Ei oo kylmä rakentaa, eikä vituta ees.. Hyvää työpäivää!

Ps..
y2y7ezet.jpg

Tän päivän stressi ohi ja nyt kotiin. Illalla sit boksaamaan vähä. Hitto mikä jännitys purkautu kun tajusin ettei mua syödäkään elävältä työhaastossa.

Hyvä kun tulee lunta, on siistiä lähtee rantakeleihin.

Meinasin käydä sandaaleja ostelees mutta paree syödä anabolista ruokaa eka, treenikin on noin 68 minuuttia takana.

Tuo -14 tuntuu ihan saatanalliselta pakkaselta, niin entäs sitte joku vuosangan ampumaleiri mikä on talvella edessä... Joku -41 pakkasta ja pitäs ilman hanskoja ampua! Varmaan vois käydä kunnon käsitreenejä tekemässä nyt ennen inttiä, ku kädet vielä toimii :D

Tuo -14 tuntuu ihan saatanalliselta pakkaselta, niin entäs sitte joku vuosangan ampumaleiri mikä on talvella edessä... Joku -41 pakkasta ja pitäs ilman hanskoja ampua! Varmaan vois käydä kunnon käsitreenejä tekemässä nyt ennen inttiä, ku kädet vielä toimii :D

Mä tuun niin kuolemaan sinne..

Jees tai 40-50v sitten ihmiset meni hevosilla perkeleen huonolaatusissa kuteissa kirkkoon tai naapuriin. Töitäkin piti tehdä, mettämiehet oli oma lukunsa. Nykypäivän tekijät aikalailla kalpenisi entisaikojen karpaasien rinnalla. Entisajan naisetki pyyhkis nykypäivän miehillä lattiaa huoletta.

Kyllä ihminen on tehty kärsimään eikä tämmöseen älyttömään lekotteluun, tästä ei voi seurata hyvää.. 20v lisää ja elämä on entistä simppelimpää, silti se tuntuu paskemmalta ja surkeammalta kun on vaan aikaa. Välistä kun töissä on jumalaut hektistä ollut niin ei kerkiä miettiä syömistä, nukkumista ja jotkin 70h työviikot menee lepposasti eikä tunnu missää. Sit kun ei ole mitään duunia, leppoisaa ja helppoa niin vituttaa vaan.

Se joka keksi internetin on kyllä täys runkku! :D

EDIT: onpa hyvä lomailla.. ärsyttää ensinnäki se että oon yksin himassa, pitää poika hakee klo 16, akka menee kylään kello 18 ja oon kahden pojan kanssa. Aika naurettavat murheet.

Back
Ylös Bottom