Ephemeral
Banned
Älä möksää siellä, ota suklaata.
Oon syöny kyl jo tänään suklaatia. Omnomnom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä möksää siellä, ota suklaata.
Huomenta söpöliinit.
Jääkaappini on tyhjillään, joten jouduin nauttimaan aamiaiseksi kaksi eskimo-puikkoa, ja pari kuppia kahvia. Tämmöistä tämä kehonrakentajan elämä on kovimmillaa.
Hirveä kohtalo; kai nyt sentään nukuit huonosti ylikunnossa.
Eihän täs salillakyyläämisestä ollukka puhe vaan tästä ketjusta. Selkäpäivä mainitaan useasti, mutta penkkipäivää en muista kenenkää kovaan ääneen mainostaneen. Eipä se mua haittaa, mutta osunu niin useasti silmään että sanoin ny ajatukset äänee.
Onnea. Hieno aloitus talvipäivälle!
Mihinkä sää oikeen meinaat töihin?Tän päivän stressi ohi ja nyt kotiin. Illalla sit boksaamaan vähä. Hitto mikä jännitys purkautu kun tajusin ettei mua syödäkään elävältä työhaastossa.
Hyvä kun tulee lunta, on siistiä lähtee rantakeleihin.
Meinasin käydä sandaaleja ostelees mutta paree syödä anabolista ruokaa eka, treenikin on noin 68 minuuttia takana.
Mihinkä sää oikeen meinaat töihin?
Ja susta tulee isona sellanen lastenkasvattaja ihan vakituiseen jos tuolta tärppää? Jos näin on, niin onneks olkoonLastenkasvatuslaitokseen ;)

Tuo -14 tuntuu ihan saatanalliselta pakkaselta, niin entäs sitte joku vuosangan ampumaleiri mikä on talvella edessä... Joku -41 pakkasta ja pitäs ilman hanskoja ampua! Varmaan vois käydä kunnon käsitreenejä tekemässä nyt ennen inttiä, ku kädet vielä toimii :D
Tuo -14 tuntuu ihan saatanalliselta pakkaselta, niin entäs sitte joku vuosangan ampumaleiri mikä on talvella edessä... Joku -41 pakkasta ja pitäs ilman hanskoja ampua! Varmaan vois käydä kunnon käsitreenejä tekemässä nyt ennen inttiä, ku kädet vielä toimii :D
Hyi helvetti, klikkasin vahingossa treeni-osion auki. Hyh.