Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi Siellä salilla pitää edes kyyylätä muiden tekemisiä, en tajjuu.

Eihän täs salillakyyläämisestä ollukka puhe vaan tästä ketjusta. Selkäpäivä mainitaan useasti, mutta penkkipäivää en muista kenenkää kovaan ääneen mainostaneen. Eipä se mua haittaa, mutta osunu niin useasti silmään että sanoin ny ajatukset äänee.

o/

Ja kahvit päälle.

Onnea. Hieno aloitus talvipäivälle!

"Oho, sullahan on täällä olkapäässä ihan kunnon lihas, mihin on hyvä pistää!" Jipikaijee matofakos!! Lääkäritätin huomautus :D Ei sattunu yhtään se piikki!! Ihan turhaan pelkäsin :dance:

Huomenta pakkiksen nahkapäät ja siinä päällistä piettävät!

[video=youtube_share;5Jj3wZVc7nw]http://youtu.be/5Jj3wZVc7nw[/video]

Kaikki aina vaan mainostaa jalka ja selkäreenejä. Miksei kukaa rohkea koskaa sano viettävänsä hauberipäivää?

Mä en ainakaa ite kauheesti innostu käsipäivistä. Läpi ne vedetään niinku kaikki muukin mutta ei käsipäivän reenissä oo mitää suurta syytä hehkutuksille.

En minä näe missään selkätreenissäkään erityistä hehkutuksen aiheitta. Jalkatreeni voikin olla sitten hieman eri juttu, mutta edelleen ihmettelen, miten niin monet jaksavat jakaa treeninsä niin moneen eri osaan. Sitä paitsi tavalliset kuntoilijat treenaavat minusta turhan yksipuolisesti eli lähinnä lenkkeilyä ja salilla käymistä. Pakkislaistenkin kannattaisi tehdä enemmän mäkivetoja, rappustreenejä yms.

Enhän mä ny verikokeis käy! Siinähän tökitään piikillä.

googletin:

kokovartalovillasukka2.webp

No, olisko se jotain?

googletin:

katso liitettä 91062

No, olisko se jotain?

Tuohan on (ruma) mekko. Ja kyllä tavalliset kuntoilijat harrastaa mäkivetoja ja rappustreeniä, että pikku-judoka on ihan hiljaa siellä. Ephe se on nykyään kovin vihainen nuorimies.

Niinhän siellä tökitään. Mää kävin verikokeessa aamulla. Ihan näpsäkän näkönen hoitsu oli pistämässä, semmonen sulonen taskuveenus. :haart: Saas nähä mitä lääkitystä määrätään, kunhan tulokset tulee.

Teki kyllä gutaa herätä pitkästä aikaa ennen seittemää, mutta kai tässä päikkärit joutuu kohta ottamaan ennen treeniä. (On muuten penkkipäivä tänään.)

Taidat olla samanlainen kun minä eli pelkäät vitusti piikkejä, etkä mene piikityksiin, ellei ole ihan pakko tai jos et itse hyödy siitä jotenkin? :D Ite hyödyin tosta rokotteesta sen verran, että intissä on nyt sitten yks piikki vähemmän otettavana :D

Mukavaa olla viimeisiä päiviä töissä... Kuulin juuri huhua että miehet tuolla suunnittelee kaikenlaista mun päänmenoksi, ehkä saan jopa jotain kivoja "lahjoja"! :D Pitänee nopeasti suunnitella vastaiskuja, aloitin kirjautumalla työkaverin koneelle ja vaihtamalla taustakuvan oikein hienoksi. :evil:

Asun näköjään Länsi-Vantaalla. Asiassa ei olis muuten ongelmaa, mutta lättäsin hiusvärin päähän ja jos hanoista ei tule ku haaleaa (=kylmää) vettä, niin poishuuhtominen on vähintäänkin mielenkiintoista...

Back
Ylös Bottom