Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Amatööri. Itse tässä käynnistelen Maplea, kun täytyy loppuilta laskeskella portfolion riskejä. Ota sinä vaihteen vuoksi vähän iltalukemista: Greeks (finance)

Oli tuolla tutun näkösiä kirjaimia, tosin kummallisissa merkityksissä. Ja kannatan enemmän sitä Arskan kirjaa iltalukemisesks :D

Kaikki aina vaan mainostaa jalka ja selkäreenejä. Miksei kukaa rohkea koskaa sano viettävänsä hauberipäivää?

Huomenia pojat ja tytöt, aamupalaksi Mötikkää, makkaraa ja pekonia. Selässä kunnon jumit päällä eilisestä! Ja koeviikon viimeinen koe, kyllä!

Kaikki aina vaan mainostaa jalka ja selkäreenejä. Miksei kukaa rohkea koskaa sano viettävänsä hauberipäivää?

Mä en ainakaa ite kauheesti innostu käsipäivistä. Läpi ne vedetään niinku kaikki muukin mutta ei käsipäivän reenissä oo mitää suurta syytä hehkutuksille.

Helevata ku väsyttäis ja illalla vielä aloin pakittaa opetusnäytön aihetta ja panikoida oikein kunnolla. Jos huvittaa niin tänään vois mielessään vähän pitää mulle tsemppejä. Jännä päivä.

Mikään ei pelasta päivää niinkuin kunnon hauistreeni. Jalkojen treenaaminen on muutenkin jääkiekkoilijoille, eikä tälläisille rantaleijonille.

Ensimmäinen lomapäivä. Heräsin kuuden aikaan. Kaikki matot ja petivaatteet pihalla, hyvä keli tuuletukseen, kun pakkastakin on -14 ja tuulee melko reippaasti. Tästä tulee hyvä päivä.

Tää on just tätä kun halutaan kehua olevansa niin perkeleen oikeaoppisia urheilijoita ettei saatana sole mikhän! Sitten kotona mehustellaan käsireenien jälestä peilin eessä pumpissa olevia hauiksia, mutta niistä ei sovi pakkikselle huudella. Joku vielä luulee etten pumppaa jalkoja ollenkaan! "vittu kun on niin vaikeeta mennä rappusia nyyh. Ystävät pilkkaavat harrastustani, mut en välitä ku mulla on niin kivaa.." Muuten vaan valitan joka vitun päivä kun on niin hankalaa.

Mut ei hätää, duuni maittaa ja Månegarmin uusin levy pyörii ja hyvinpä tuo raikaa!

Mulla ei ole salilla ikinä RHP-päivä, kukaan ei jakaisi lapiota mun kanssa pakkotoiston hiekkalaatikolla :( enpä mää kyllä itseäni minään muita parempana tai oikeana urheilijana pidä sen takia. Kaikilla on ne omat tavoitteensa ja se on hyvä niin! Miksi Siellä salilla pitää edes kyyylätä muiden tekemisiä, en tajjuu.

Mulla ei ole salilla ikinä RHP-päivä, kukaan ei jakaisi lapiota mun kanssa pakkotoiston hiekkalaatikolla :( enpä mää kyllä itseäni minään muita parempana tai oikeana urheilijana pidä sen takia. Kaikilla on ne omat tavoitteensa ja se on hyvä niin! Miksi Siellä salilla pitää edes kyyylätä muiden tekemisiä, en tajjuu.

Saat kaivaa mun kaivurilla.

Back
Ylös Bottom