Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yli viikkoon ensimmäinen treeniä etäisesti muistuttava tapahtuma takana. Tästä se taas alkaa kulkemaan ja selkäkään ei uskalla enää pahemmin vihoitella. Vielä pitää kuitenkin tovi mennä selän ehdoilla, mutta mitäs pienistä, kunhan saa treenata. Ei mulla muuta. Kiitos mielenkiinnostanne.

[video=youtube_share;vimZj8HW0Kg]http://youtu.be/vimZj8HW0Kg[/video]

Oijoi. Onneksi kohta pääsee taas uneksimaan. :zzzz:

EDIT: Oli niin härski kuva videon alussa, et äkkiä vaihtoon. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä yritän koko ajan :nolo:

Voisin kertoa rauhoittavan iltasadun, mutten osaa. Ja nukahtaisin kuitenki ite siinä keskenkaiken, olisko sitte hauskaa, ei.

Pakko panna maata.

Mäkin haluun nukkumaan! Kun toi typerä pesukone vaan tajuais lopettaa, kätevä "pikapesu" kestää sen 4,5 tuntia... :jahas: On vähän rikki tuo masina, mut enää muutama hassu viikko jäljellä niin kaipa tuon kestää.

Vuosisadan viisaus:
"Kanarialla on yllattavan paljon homoseksuaaleja, olen tullut siihen tulokseen ainakin joidenkin kohdilla, etta se on synnynnaista, eika johdu esim. lapsuuden traumoista." Mä en tiedä, itkeä vai nauraa. Nauraminen on aina kivempaa, joten taidan päätyä siihen vaihtoehtoon.

Hmm... Niin olenkohan? En? Kai? Muut ei ainakaan ole vissiin?

Mitä, onko Foxy muka kolmekymppinen? Millos tuo ikä on tullu näkyviin kun en ole aiemmin hoksannu.. Jotenkin olen pitäny nuorempana sua :)

Päivän toinen olut. Useampi tunti kitarointia takana. Röh..

Harmi kun ei oo mitään naposteltavaa :(

Mitä, onko Foxy muka kolmekymppinen? Millos tuo ikä on tullu näkyviin kun en ole aiemmin hoksannu.. Jotenkin olen pitäny nuorempana sua :)
On se siinä komeillut koko ajan. Ja joo, tiedän, mä oon vähän tälläinen... ei tuota ikää "siviilissäkään" kukaan usko että ei sen puoleen :D

Edit. Niin ja saatanhan mä huijata -Kjeh, kjeh...

Miksei voi saada sitä mitä haluaa? Ja heti ku haluaa? Ihan epistä! Tekis niin mieli käydä lattialle itkupotkuraivoamaan, mutta ehkä jätän sen tällä kertaa väliin...

Back
Ylös Bottom