Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaveri laitto ton vidin mulle ja aattelin, että sehän passaa tänne topikkiin vallan mainiosti! :D Muaki vähä epäilyttää, tuleeko musta ikinä bodaria. Pitää vissiin mennä ihan natumeiningillä, mikä ei ole ongelma vaan pelkästään hyvä asia!

Noo... kai tänne periaattessa sopii mikä vaan. Eipä nää jutut ketään kiinnosta kuitenkaa.

By the way... en tiiä mihin aikaa huomen töihi :rolleyes:

En muista enää, mutta armeijan jälkeen ei oo rokotettu, ku ei oo ollu pakko :D

Hei, eikö se ois taas jäykkäkouristusrokotteen aika (10 vuoden välein)? Tuun pureen sua nilkasta vesikauhuisena vaahto suusta valuen. :evil: Mun piti ottaa se rokote jo vuosi sitten mutten oo "viitsinyt". :rolleyes:

Mulla on nyt sellanen tunne, että en ikinä, missään nimessä, en missään ikimaailmassa halua enkä aio kotiutua sinne. Huomenna pitäis olla maastavetoa ja mua huolestuttaa ku en muista missä lava oli. Mitä jos siellä ei ollu? Sit jos ei oo ni kävelen omalle salille kadun poikki stn! Ehkä se on ihan hyvä sali, mulla menee tähän eroon vaan tää puolet parisuhteen kestosta eli vähän päälle puoli vuotta.

Joo oli se edellinen sali kyllä hyvä, monessaki mittasuhteessa. Kaikki tarvittava. Ei näissä uusissa ketjusaleissa ole mitää järkevää, liian fiiniä.

Sulla on nyt kovaa, koeta kestää

Hei, eikö se ois taas jäykkäkouristusrokotteen aika (10 vuoden välein)? Tuun pureen sua nilkasta vesikauhuisena vaahto suusta valuen. :evil: Mun piti ottaa se rokote jo vuosi sitten mutten oo "viitsinyt". :rolleyes:

Olis pitäny ottaa jo viis vuotta sitte. En ota, en uskalla, elän riskillä.

Ja ny jos menis ottamaan niin se pistettäis mones eräs, ku se kymmenen vuotta on menny jo niin pahaasti yli.

Olis pitäny ottaa jo viis vuotta sitte. En ota, en uskalla, elän riskillä.

Mun mielestä ne lyö ton joka kerta kun on jokin operaatio jossei oo korttia mukana.. Mulla on ainaki ties kuinka monta kertaa toi jäykkäkouristuspiikki annettu (kun on kysytty eikä oo itellä hajuakaa onko voimas vai ei), ainaki kerran espanjassa, pari kertaa suomessa ja sitten vielä rokotusohjelman mukaan. Varuulta ne sitä hakkaa, hyvin vastustaa jäykkyyttä.. :D

Joo oli se edellinen sali kyllä hyvä, monessaki mittasuhteessa. Kaikki tarvittava. Ei näissä uusissa ketjusaleissa ole mitää järkevää, liian fiiniä.

Sulla on nyt kovaa, koeta kestää

Myhyy.

No, on siellä sauna. Tästä tää sopeutuminen alkaa.

Mun mielestä ne lyö ton joka kerta kun on jokin operaatio jossei oo korttia mukana..

Keväällä olin ensiavus, ku oli jalka auki niin täti kysy onko jäykkäkouristus voimas ja ku päin naamaa valehtelin että on niin ei epäilly yhtää. Eikä tökitty piikillä sillonkaa. :jipii:

Jotain hyvää sentään. Varmaan jokunen hyvä laitetkin, oliko smith?

On siellä varmaan kaikki tarpeellinen oikeesti, image vaan eri. Vitun ahdasta siellä kyllä on. Yritän nyt unohtaa sen ja pelata hetken koneella. Huomenna sitten uusin mielin taistoon.

Noko ei Noko ilman vittumaista sinnikkyyttä!

Back
Ylös Bottom