Ei nukuta vielä, liikaa kierroksia... Wrooooooom!Nukumaan siitä tööttäilemästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nukuta vielä, liikaa kierroksia... Wrooooooom!Nukumaan siitä tööttäilemästä.
Ootko ihan varma tosta iästäs? No pun intended :DEi nukuta vielä, liikaa kierroksia... Wrooooooom!
Mä yritän koko ajanRauhootu!

Hmm... Niin olenkohan? En? Kai? Muut ei ainakaan ole vissiin?Ootko ihan varma tosta iästäs? No pun intended :D
Mä yritän koko ajan![]()
Voishan se ollakin muuten! Ja sähän sanoit että sun vieressä nukahtaa muutenkin väkisin :DVoisin kertoa rauhoittavan iltasadun, mutten osaa. Ja nukahtaisin kuitenki ite siinä keskenkaiken, olisko sitte hauskaa, ei.
Höhöhöhöhö.Pakko panna maata.
Hmm... Niin olenkohan? En? Kai? Muut ei ainakaan ole vissiin?

Tööt!
Beep beep!

Volvoon makso öljyt ja suodattimet ton verran vaihdettuna. En vaihdata enää, pitäkää tunkkinne.

On se siinä komeillut koko ajan. Ja joo, tiedän, mä oon vähän tälläinen... ei tuota ikää "siviilissäkään" kukaan usko että ei sen puoleen :DMitä, onko Foxy muka kolmekymppinen? Millos tuo ikä on tullu näkyviin kun en ole aiemmin hoksannu.. Jotenkin olen pitäny nuorempana sua![]()
Muuten mikään ei tuntuis kato miltään. Tai en tiiä, ehkä se tuntuiski. En halua ajatella.Miksei voi saada sitä mitä haluaa? Ja heti ku haluaa? Ihan epistä! Tekis niin mieli käydä lattialle itkupotkuraivoamaan, mutta ehkä jätän sen tällä kertaa väliin...