Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta oon ollu työpaikalla 10 tuntia, alkaa jo pinna kiristymään jos en pääse kohta kotiin. :D Vapauden riistoa! :jahas:

Onneks noi Lemurit pelasti mun päivän! Ihan persiistä ollu koko tiistai. Tätä se ties ku eilinen ei kirpassu yhtään. Jouduin vielä kävelemään kilpailevan kuntosalin *hrr sisuksiin, kun oma lopettaa toimintansa. Oon ihan rikki. Musta tää on nyt kauheinta mitä voi tapahtua.

Tätä se ties ku eilinen ei kirpassu yhtään. Jouduin vielä kävelemään kilpailevan kuntosalin *hrr sisuksiin, kun oma lopettaa toimintansa. Oon ihan rikki. Musta tää on nyt kauheinta mitä voi tapahtua.
Kannattaa lopettaa se salillakäynti, niin ei tule tuollaisia tilanteita eteen.

25294122.jpg

Ja maailmaa kohtaan! Taas vaihteeksi pusuja vaan kaikille, vaikka ensi yö meneekin yöjunan lattialla! :haart:
Oletko käynyt lääkärissä? Ei voi olla tervettä tuollainen.

Onneksi itse olen kunnossa, maailma ja sen ihmiset vituttaa ja ahdistaa. Mutta niinhän se pitääkin olla. Elämä on mallillaan.

Oletko käynyt lääkärissä? Ei voi olla tervettä tuollainen.

Onneksi itse olen kunnossa, maailma ja sen ihmiset vituttaa ja ahdistaa. Mutta niinhän se pitääkin olla. Elämä on mallillaan.

En uskalla käydä lääkärissä, tulis vielä sanomista :( Olenkohan minä sellainen onnellinen sika onnettoman filosofin sijaan?

Tuntuu ihan siltä ku kävis vieraissa (vaikken oo ikään käynykkään). Tosin en ees saa kiksejä tosta vieraasta. Oisin ollu ihan onnellinen ton eksänki kanssa. Mun täytyy varmaan purkaa tätä Ihmissuhdeketjussa? Eiks vois olla salisuhdeketjua? Tää on kuitenkin vakava asia.

Onneks noi Lemurit pelasti mun päivän! Ihan persiistä ollu koko tiistai. Tätä se ties ku eilinen ei kirpassu yhtään. Jouduin vielä kävelemään kilpailevan kuntosalin *hrr sisuksiin, kun oma lopettaa toimintansa. Oon ihan rikki. Musta tää on nyt kauheinta mitä voi tapahtua.

Millanen se sali oli?

Kaveri jonneilee tääl harvase ilta.

Ei susta kunnon bodaria tuu koskaa jos piikkejä pelkäät.

Kaveri laitto ton vidin mulle ja aattelin, että sehän passaa tänne topikkiin vallan mainiosti! :D Muaki vähä epäilyttää, tuleeko musta ikinä bodaria. Pitää vissiin mennä ihan natumeiningillä, mikä ei ole ongelma vaan pelkästään hyvä asia!

Millanen se sali oli?

Mulla on nyt sellanen tunne, että en ikinä, missään nimessä, en missään ikimaailmassa halua enkä aio kotiutua sinne. Huomenna pitäis olla maastavetoa ja mua huolestuttaa ku en muista missä lava oli. Mitä jos siellä ei ollu? Sit jos ei oo ni kävelen omalle salille kadun poikki stn! Ehkä se on ihan hyvä sali, mulla menee tähän eroon vaan tää puolet parisuhteen kestosta eli vähän päälle puoli vuotta.

Back
Ylös Bottom