Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa lopettaa se salillakäynti, niin ei tule tuollaisia tilanteita eteen.Tätä se ties ku eilinen ei kirpassu yhtään. Jouduin vielä kävelemään kilpailevan kuntosalin *hrr sisuksiin, kun oma lopettaa toimintansa. Oon ihan rikki. Musta tää on nyt kauheinta mitä voi tapahtua.
:face::curs::wall:
Kannattaa lopettaa se salillakäynti, niin ei tule tuollaisia tilanteita eteen.
Ei olsi ikänä saanu aloittaakaan. Ah näitä tunteita..ovat niinkuin rakkauden myrskytuulia.
Oletko käynyt lääkärissä? Ei voi olla tervettä tuollainen.Ja maailmaa kohtaan! Taas vaihteeksi pusuja vaan kaikille, vaikka ensi yö meneekin yöjunan lattialla! :haart:
Oletko käynyt lääkärissä? Ei voi olla tervettä tuollainen.
Onneksi itse olen kunnossa, maailma ja sen ihmiset vituttaa ja ahdistaa. Mutta niinhän se pitääkin olla. Elämä on mallillaan.
Itse olen onneton sika.En uskalla käydä lääkärissä, tulis vielä sanomista :( Olenkohan minä sellainen onnellinen sika onnettoman filosofin sijaan?
Onneks noi Lemurit pelasti mun päivän! Ihan persiistä ollu koko tiistai. Tätä se ties ku eilinen ei kirpassu yhtään. Jouduin vielä kävelemään kilpailevan kuntosalin *hrr sisuksiin, kun oma lopettaa toimintansa. Oon ihan rikki. Musta tää on nyt kauheinta mitä voi tapahtua.
Kaveri jonneilee tääl harvase ilta.:D lol
Ei susta kunnon bodaria tuu koskaa jos piikkejä pelkäät.Voi jumalauta, ku pitäs käydä ottamassa ne inttirokotukset :itku: En uskalla!
Voi jumalauta, ku pitäs käydä ottamassa ne inttirokotukset :itku: En uskalla!
Haha perus vittuilua :lol2: Ei mitkään piikit ny niin paljoa satu, kerran nipistää sitte ohi!Sattuu aivan heeeemmmetin paljo ;) piikkikin on varmaan metrin
Kaveri jonneilee tääl harvase ilta.
Ei susta kunnon bodaria tuu koskaa jos piikkejä pelkäät.
Millanen se sali oli?
Sattuu aivan heeeemmmetin paljo ;) piikkikin on varmaan metrin