Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eih, miksi Pikku on vaihtanut avatarinsa?!

Buuaaaahhhahahaa, tää on mun jotain sairasta huumoria. Googletin sukunimeni ja kah, meikäläisellä on ihan oma "pre-workout"-tuote! Mietin, että josko ottais tonne yhteyttä ja sanos, että nyt sponssisopimusta kehiin! Stna.

Olin joskus kuivilla kahvista monta vuotta ja satuin joskus ostamaan energiajuoman ja se pärisi ihan kunnolla. Sorruin taas sitten täällä työpaikalla, kun täällä on noi ilmaiset kahvikoneet.
Kahvi - porttiteorian kautta energiajuomiin... :D

As I said.. Oot vanha patu. :lol2:

Mitä helvettiä oletko sie vasta 18?! :hyper: Onko sulla ikä vasta vast'ikään ilmestyny tohon vai onko mulla vain näössä ollu häikkää?

Meil on tää opehuoneen seinällä...=)

Tuli tuosta mieleen... En ikinä kestäisi päivääkään opettajan työssä! Ja kunnioitan suuresti niitä, jotka ovat siinä hommassa hyviä! :) Olen ihan älyttömän surkea neuvomaan tai selittämään asioita järkevästi, kaiken lisäksi inhoan kaikkea opettamista yli kaiken! Viimeksi kun opiskelin, luokkakaverit yritti aina tulla kyselemään neuvoa, pahin oli matematiikka/laskut. Sanoin lopulta kaikille, että multa on ihan turha kysyä neuvoa, kun käytän muutenkin omakeksimiäni laskukaavoja, joita taas ei muut ihan aina ymmärrä samalla tavalla, ei edes opettajat. :D

En ikinä kestäisi päivääkään opettajan työssä!
Se on vähän, että ketä opettaa. :D Tein yhden syys- ja kevätlukukauden tuntiopettajan hommia, siis ihan täyspäiväisesti. Ryhmäni oli aika pieni ja veikeä. Viisikymppisiä mammoja sapattivuotta pitämässä! :D Tultiin aika kivasti juttuun...

Ei jumalauta mä revin kohta jonkun pään irti! Turhauttaa ja ahdistaa. :(

Se on vähän, että ketä opettaa. :D Tein yhden syys- ja kevätlukukauden tuntiopettajan hommia, siis ihan täyspäiväisesti. Ryhmäni oli aika pieni ja veikeä. Viisikymppisiä mammoja sapattivuotta pitämässä! :D Tultiin aika kivasti juttuun...

Onko osa näistä sun täällä kertomista panotarinoista juuri noilta ajoilta?

Juu, kyllähän se ryhmä vaikuttaa ja se, mitä opettaa... Alle kouluikäisten kanssa vielä menettelee (lastenhoitajan hommia on tullut tehtyä), mutta peruskouluikäisten kanssa en jaksaisi. Aikuisille vielä vähämmän osaisin selittää jotain järkevästi. :D

Kaipaan kyllä jo takaisin koulun penkille, on niin kiva päästä soveltamaan kaikkea omassa pienessä päässä ja keksimään ties mitä hulluuksia... :evil:

Onko osa näistä sun täällä kertomista panotarinoista juuri noilta ajoilta?
On. Mutta älä tee sellaista johtopäätöstä, että olisin sekoillut oppilaideni kanssa.

Back
Ylös Bottom