Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nimenomaan, ihan kuin olisi suurikin saavutus, jos on paljon viestejä. Jonneilla es-tölkit korkattu juhlan kunniaksi?

Jos lähden kysymään jotain neuvoa johonkin asiaan niin kyllä mulla tulee sellainen ''varmempi'' olo henkilön vastauksesta, kun katson, että sen postausten määrä lähenee toista tuhatta, kun jos olisi sellainen, joka on muutaman viestin kirjoittanut pakkikselle..

Toisaalta välillä voi tulla se päinvastanen tilanne, että tämä vähempi on puhunut vähän, mutta asiaa ja tämä paljon puhunut on puhunut pelkkää paskaa täälä..

Mutta kyllä ne postaukset tuovat miettimättä itselle ainakin uskottavamman fiiliksen neuvojasta..

No joo se on kyllä täysin totta, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitin. En lukenut kyllä edes tarkalleen, mistä täälä puhuttiin :D

Kätevää juosta karvat pystyssä minkä ehtii, tänään hoitui 3 ihmisen hommat töissä kivasti. :rolleyes: Mutta enää 12 päivää jäljellä! :dance:

Vähän kuin olisi saanut vapaudut vankilasta-kortin, kun tuolta pääsee pois. Viimeisen parin vuoden aikana samoista hommista 2. työkaveria on päätynyt psykiatriselle ja yksi sairastui & kuoli... Mutta mä taidan selvitä hengissä ulos! :D Onnea vaan sille kuka mun tilalle päätyy samoihin hommiin!

Mutta kyllä ne postaukset tuovat miettimättä itselle ainakin uskottavamman fiiliksen neuvojasta..

..vaikka tilannehan on juuri päin vastoin. Siellä alle 1000 postissa on vielä uutuuden intoa. Samoin on innokkutta kirjoitella asiallisesti joka asiaan, koska kynnys vastailuunkin on suht korkealla, niin ottaa kantaa vain asioihin, joihin oikeasti on asiaa.

Sitten kun niitä posteja alkaa kertyä, niin paskanjauhannan määrä vain nousee jatkuvasti, koska kynnys vastailla ja heittää joku random oneliner johonkin väliin on selvästi pienempi (melkein nolla). Samoin kun jotain asiaa on kysytty noin 100 kertaa oman pakkishistorian aikana, niin ei siihen jaksa enää vastata muuta kuin "kato vittu Googlesta".

Tiedän mistä puhun, koska vielä alle 3000 postauksessa neuvoin ja autoin mielelläni Alottelijoiden osiolla, ja nyt en ole viimeiseen 3000 postaukseen käynyt edes koko treenipuolella, kuin joskus satunnaisesti lukenut Kamppailulajit-osiota, ja kirjoittelen nykyään pääosin näihin paskanjauhantaketjuihin :D

Minun ongelmani on se, että riippumatta kellonajasta ja vuodenajasta herätys tuntuu aina yhtä pahalta !

Herääminen on minulle aina semmoista verta ja karvaa, en ole aamuihminen vähimmässäkään väärin. Ihan sama sama onko unta takana 4h vai 14h, yhtä paljon väsyttää :rolleyes: Kuluneet vuodet eivät ole asiaa tehneet yhtään helpommaksi, mutta olen oppinut toimimaan paremmin. Nykyään kun kello soi, pomppaan välittömästi ylös sängystä ja ryhdyn toimeen. En edes ajattele sitä että herääminen on perseestä tai makoile sängyssä paria minuuttia. Jos antaa aamuärsytykselle vallan, niin peli on menetetty koko päiväksi :D
Mä en oikeestaan herää lainkaan ennen kuin on aamurutiinit hoidettu: Kahvi + rööki + suihku. Jos on oikeen paha aamu, niin jotain hyvää musaa korville. Ja siis aina ehdottomasti saman tien sängystä ylös. Korostuu erityisesti aikaisissa herätyksissä.

Kyllähän se nyt vituttaa, ku tällä iällä tietää jo ihan liikaa. Tälläiset tiedot ja elämänviisaudet kuuluisivat vasta 80-vuotiaalle.

:lol2:
Tiedän tunteen. Itsekkin koen olevani jo liian viisas ja tämän takia olen alvariinsa napit vastakkain ihmisten kanssa.

Toivottavasti vipit aukeis jo huomenna. Onkohan mun vanha profiili kuva vielä tallella siinä? Kun joku täällä muistaakseni puheli, että ne säilyisi.

Vitun vittu! Olin äsken juoksemassa. Alfaltti oli märkää ja sitten tulin sillan kohdalle. Olishan se pitäny tajuta, että siinä sillan kohdalla ei ole maalämpöä, vaan se on ihan jäässä. Siinä sitte lähti jalat alta ja eikä aikaakaan kun olin takasi pystyssä. Seuraavaks sitten tajuan, että koskee vitusti polveen, nilkkaan ja kyynerpäähän. Onneks ei puhelin tai ranne hajonnu siinä rytäkässä. Jatkoin lenkkiä :rock:

..vaikka tilannehan on juuri päin vastoin. Siellä alle 1000 postissa on vielä uutuuden intoa. Samoin on innokkutta kirjoitella asiallisesti joka asiaan, koska kynnys vastailuunkin on suht korkealla, niin ottaa kantaa vain asioihin, joihin oikeasti on asiaa.

Sitten kun niitä posteja alkaa kertyä, niin paskanjauhannan määrä vain nousee jatkuvasti, koska kynnys vastailla ja heittää joku random oneliner johonkin väliin on selvästi pienempi (melkein nolla). Samoin kun jotain asiaa on kysytty noin 100 kertaa oman pakkishistorian aikana, niin ei siihen jaksa enää vastata muuta kuin "kato vittu Googlesta".

Tiedän mistä puhun, koska vielä alle 3000 postauksessa neuvoin ja autoin mielelläni Alottelijoiden osiolla, ja nyt en ole viimeiseen 3000 postaukseen käynyt edes koko treenipuolella, kuin joskus satunnaisesti lukenut Kamppailulajit-osiota, ja kirjoittelen nykyään pääosin näihin paskanjauhantaketjuihin :D

No nyt, kun tämän sanoit ja tarkemmin alkaa miettimään niin perun kyllä puheeni :D näinhän se taitaa ihan järkevästi ajateltuna mennäkin.

Kyl se opettajissakin välillä vika. Meillä lukiossa niin perkeleen huono matikanopettaja kun vaan olla ja voi. Osaa kyllä ratkasta minkä vaan kaavan unissaankin, sen on näkönenki, mutta ei osaa opettaa sitte yhtään. Kun se opettaa jotain asiaa se käyttää jotain korkeassa tutkinnossaan opittuja kaavoja joita meidän ei pidä lähimainkaan osata vuosiin, ja sanoo vaan että se pitää vain "nähdä" miten kyseinen lasku ratkaistaan. Välillä menee kirjaimellisesti puolituntia kun se on hiljaa ja laskeskelee yksin laskua taululla. Sitten se käyttää kaikkia vaikeita esimerkkejä, joissa tekee itsekin virheitä, ja viimeistään siinä on koko luokka ihan pihalla. Ei mitään opettajia vastaan löytyy niitä hyviäkin, mutta kyseinen tapaus sietäis jonnekki muualle ku liitutaulun eteen...

Back
Ylös Bottom