Aika jännä.
Kiitos. Paskoin housuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika jännä.
Ilmeisesti. Hämmästytän oikein itseänikin tällä hetkellä. Jännää. No, käyn illalla vähän nujuamassa niin piristyy taas kummastiOsaatko sä olla kiukkunen?!![]()
(ehkä)Pahan lisäks oot vielä rasistinenki akka. Toivottavasti saat potkut, saatanan hulttio.
Kyllä sulle joku mitali pitäis antaa, ku et vääntäny niskoja nurin tuolta pissikseltä. Tai sen vanhemmilta.Niin vitun hirveä ihminen ettei paskemmasta väliä.
"Vitun horo mikä vittu sä oot mulle mitään sanoon?! Sä oot rasistisin ope vittu ikinä!" Selevä. Silmä nykii ja suuta kuivaa. Saatan hakee pari lonkeroa.
Minua sanottiin viikko sitten rasistiksi, kun käsin oppilasta istumaan paikallaan. Noita sijaisuuksia tehdessäni on ollut monesti lähellä, etten ole sanonut todella rumasti takaisin. Ottaa päähän, kun nämä valtaväestöön kuuluvat oppilaat luulevat, että koulu on paikka, johon tullaan vain hengailemaan. "Ei jaksa" ja "ei kiinnosta" ovat yleisimpiä vastauksia heiltä.
Lopetin muuten patukkahommat tänään. Ei paljoo napostellu.
Kahvia koneeseen ja vittuuntuneena kolistelemaan rautaa.
Juu onnea vaan tosta 1,000 postista, ja kelpais mullekkin tollanen vittuuntuneena rautojen kolistelu. Itte kipeenä himassa eikä salille pääsystä toivoakaa...Kahvia koneeseen ja vittuuntuneena kolistelemaan rautaa.
Juu onnea vaan tosta 1,000 postista, ja kelpais mullekkin tollanen vittuuntuneena rautojen kolistelu. Itte kipeenä himassa eikä salille pääsystä toivoakaa...

Juuri näi.. olin kyllä tänää vielä menos salille mut sit ovelta käännyin ja aattelin et ei perkele voi mennä ku saattaa tulla taas pitempi tauko...No mut parempi se kipeänä himassa kuin salilla. Sellasesta tulee helpolla vähän pidempikin lepo, jos huonosti käy.![]()
Älä nyt, sullahan tuli 1,000 postia täyteen. Täytyy olla ilonen sen takia!
En mä ole tilastojen perään.

Oon juonut kahvia ihan pennusta asti eli paaaaaljon ennen yläasteelle siirtymistä. Nykyinen tahti on kaksi mukillista aamulla, kaksi mukillista töissä, kakksi mukillista kotiin tullessa ja vielä kaksi mukillista himassa illalla eli 8 mukillista päivässä. Muutaman kerran olen kahvin juonnin lopettanut syystä tai toisesta, mutta minkäänlaisia vieroitusoireita ei ole tullut. Omakohtaisesti kahvinjuonnin lopettamisen huomaan vasta sitten, kun alan uudelleen tauon jälkeen juoda kahvia. Tahtoo sanoa, että ei tule uni parina yönä, kun saa taas oudokseltaan kofeiinia.
Jumalten nektaria. Maitoa vähän väriksi, ei sokeria. Huoltoasemilla ja muissa perinteisissä pahankahvinpaikoissa kermaa ja sokeria.
Ja taso taitaa ratkaista enemmän kuin määrä![]()