Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vielä vähän aikaa sitten 18v oli liian nuori Pandalle, mutta näköjään vaikeina aikoina on joustettava siinäkin.
Tästä aiheesta ihan vaa tällee ohimennen kiinnostuksestani kyselen nyt mitä mieltä on pakkislaiset siintä kun nuoret muijat suorastaan lapset on aikuiste jätkie kans ? Ittellä pariki frendiä jotka saman ikäsiä kun mä ja niiden jätkät on kolmenkympin hujakoilla. Tulee kyllä itte ihmeteltyä että mitä vittua niiden muijien, sekä myös jätkienkin päässä liikkuu ? Ei vaan jaksa uskoa että kukaan kolmekymppinen alkaa teinin kanssa mitään "kunnon" suhdetta rakentamaan.

Oho, haluan samoja lääkkeitä! Mun lääkkeistä tulee vaan vatsa kipeäksi.

No mielummin olisin ottamatta kokonaan jos olis mahdollisuus. Mutta kun ei mitkään normaalit särkylääkkeet auta niin pitää noita nyt alkaa popsimaan että pääsis joskus tästä jatkuvasta kivusta/särystä eroon.

Ei menny sit unirytmin kääntöyritys ihan nappiin. Sunnuntai-iltana heräsin klo 20 ja valvoin maanantai iltaan klo 21 asti, jolloin nukkumaan. Heräsin tiistai aamuna klo 6, jolloin vaikutti vielä lupaavalta. Menin sitten päivällä klo 13 puolvahingossa huilaamaan. Heräsin sitte illalla klo 21.30... :D No, kerkes sentään äsken käydä tekee aamureenin ennen ku menee sali kiinni :puntti:

Mulla meni laskut sekasin ku mittasin puruja. Ny on douppii shittii kupissa.

No mulla meni vettä liikaa ja sit vielä rupesin maidon kans juomaa eikä saatanan purkki meinannu aueta ku väkivalloin. Varmaa jo viides purkki putkeen. Täytyy varmaa lopettaa tää maidon kans litkiminen ku muutenki aina mustana juon.

Tästä aiheesta ihan vaa tällee ohimennen kiinnostuksestani kyselen nyt mitä mieltä on pakkislaiset siintä kun nuoret muijat suorastaan lapset on aikuiste jätkie kans ? Ittellä pariki frendiä jotka saman ikäsiä kun mä ja niiden jätkät on kolmenkympin hujakoilla. Tulee kyllä itte ihmeteltyä että mitä vittua niiden muijien, sekä myös jätkienkin päässä liikkuu ? Ei vaan jaksa uskoa että kukaan kolmekymppinen alkaa teinin kanssa mitään "kunnon" suhdetta rakentamaan.

Saatanan kuvottavaa, ite en henk.koht voi käsittää tota ilmiötä missään muotoa..Aikamoisia hutsuja on kyl pikku horatsut ku lähtee vanhaa meisselii lutkuttaa, mikä on ku ei oman ikänen mies kelpaa? :D Ja pahin on just se ku ne tytön tylleröt ei usko, että häitä ei ole tulossa "kyllä se mua rakastaa niiq iha vitusti liikaa ja mennää zaletisti naimisii viel. En mä oo sille vaan pieni kiree pillu "..

Noihin joutuu vaan törmää lähes joka päivä jossain, ei omia tuttuja..

Aamuaerobiselle ->

p.s. oonki heränny jo 3:17 sen siitä saa kun tiputtelee painoa. Ens yönä sit nukkuu :D

Ttu, että kiinnostaa lähtee tonne ulos. Innostusta lisää tuo peitteiden alla kääröllä tuhiseva koira. Aamukusen jälkeen se saa tulla takaisin sisälle ja kömpiä taas petiinsä viltin alle kuorsaamaan koivet taivasta kohti. Minäkin haluan.

Huomenta. No kyllä 9 ja puolen tunnin unet piristi! Melkeen semmonen vanhan kansan huippufiilis!

Tuolla ulkona on just sellanen sää että kastuu jos ei käytä sateenvarjoo mutta kuitenkin sataa niin vähän että hävettää käyttää sateenvarjoo :face:

Back
Ylös Bottom