Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koetappa olla juomatta kahvia. Mulla tulee todella väsynyt olo ja päänsärkyä. Koetankin juuri lopettaa kahvinjuontia.

376783_337261219699960_1300249722_n.webp

Koetappa olla juomatta kahvia. Mulla tulee todella väsynyt olo ja päänsärkyä. Koetankin juuri lopettaa kahvinjuontia.

Riippuu vähän kahvinjuontitaustasta. Itsellä oli takana noin 2 vuotta kahvinjuontia, 1-2 kuppia päivässä, ja lopetin kahvinjuomisen kuin seinään tuossa elokuussa. Toki jos on kauemmin juonut säännöllisesti ja paljon, niin ymmärrän.

mulla särkee päätä kun oon juonut liikaa kahvia tänään :(

edit. mulla on kohta oikeesti tekemistä kun meen palaveriin tai tekemistä ja tekemistä mutta kuitenkin :D

"Vitun horo mikä vittu sä oot mulle mitään sanoon?! Sä oot rasistisin ope vittu ikinä!" Selevä. Silmä nykii ja suuta kuivaa. Saatan hakee pari lonkeroa.

"Vitun horo mikä vittu sä oot mulle mitään sanoon?! Sä oot rasistisin ope vittu ikinä!" Selevä. Silmä nykii ja suuta kuivaa. Saatan hakee pari lonkeroa.

Tästä tuli mieleen se kuva, jota en nyt mistään löydä:
Ennen "Oletko käyttäytynyt hyvin koulussa?"
Nykyään "Onko opettaja kohdellut sinua hyvin koulussa?"

Kappas, huomasin juuri olevani kiukkuinen. Aika vänkä tunne.

Osaatko sä olla kiukkunen?! :eek:

Jumalauta, siinä on nainen mun makuun.

Jos yhtään sua tunnen niin sulla menis kahdessa sekunnissa hermo tommoseen ilmeilyyn, silmien pyörittelyyn ja teinipissistelyyn.

Tästä tuli mieleen se kuva, jota en nyt mistään löydä:
Ennen "Oletko käyttäytynyt hyvin koulussa?"
Nykyään "Onko opettaja kohdellut sinua hyvin koulussa?"

Tai se missä ekassa kuvassa huudetaan lapselle "explain these bad grades!" ja tokassa eli nykyajassa vanhemmat huutaa saman opettajalle.

Oon juonut kahvia ihan pennusta asti eli paaaaaljon ennen yläasteelle siirtymistä. Nykyinen tahti on kaksi mukillista aamulla, kaksi mukillista töissä, kakksi mukillista kotiin tullessa ja vielä kaksi mukillista himassa illalla eli 8 mukillista päivässä. Muutaman kerran olen kahvin juonnin lopettanut syystä tai toisesta, mutta minkäänlaisia vieroitusoireita ei ole tullut. Omakohtaisesti kahvinjuonnin lopettamisen huomaan vasta sitten, kun alan uudelleen tauon jälkeen juoda kahvia. Tahtoo sanoa, että ei tule uni parina yönä, kun saa taas oudokseltaan kofeiinia.

Jumalten nektaria. Maitoa vähän väriksi, ei sokeria. Huoltoasemilla ja muissa perinteisissä pahankahvinpaikoissa kermaa ja sokeria.

Back
Ylös Bottom