Tuo solisti Catwomanin postauksessa on 12 vuotta aikaansa myöhässä, ainakin.
ketä kiinnostaa :D sick puppies on ihana :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo solisti Catwomanin postauksessa on 12 vuotta aikaansa myöhässä, ainakin.
Koetappa olla juomatta kahvia. Mulla tulee todella väsynyt olo ja päänsärkyä. Koetankin juuri lopettaa kahvinjuontia.
"Vitun horo mikä vittu sä oot mulle mitään sanoon?! Sä oot rasistisin ope vittu ikinä!" Selevä. Silmä nykii ja suuta kuivaa. Saatan hakee pari lonkeroa.
Ihania nuo nykyajan oppilaat.
Joo. Toi oli niin naurettavaa että repesin täysin. Jumankauta se suuttu lisää :D
En puhuis "nykyajan oppilaista", koska tunnistan tosta aika hyvin myös itseni kouluajoilta.
Thorsin kultamunia vai kantaväestöä? :D Veikkaan ensimmäistä tuon razzzisti huudon takia.
Ei ole ainakaan ihan 100% suomalainen. Kipakka likka.
"Vitun horo mikä vittu sä oot mulle mitään sanoon?! Sä oot rasistisin ope vittu ikinä!" Selevä. Silmä nykii ja suuta kuivaa. Saatan hakee pari lonkeroa.
Kappas, huomasin juuri olevani kiukkuinen. Aika vänkä tunne.

Jumalauta, siinä on nainen mun makuun.
Tästä tuli mieleen se kuva, jota en nyt mistään löydä:
Ennen "Oletko käyttäytynyt hyvin koulussa?"
Nykyään "Onko opettaja kohdellut sinua hyvin koulussa?"
Oon juonut kahvia ihan pennusta asti eli paaaaaljon ennen yläasteelle siirtymistä. Nykyinen tahti on kaksi mukillista aamulla, kaksi mukillista töissä, kakksi mukillista kotiin tullessa ja vielä kaksi mukillista himassa illalla eli 8 mukillista päivässä. Muutaman kerran olen kahvin juonnin lopettanut syystä tai toisesta, mutta minkäänlaisia vieroitusoireita ei ole tullut. Omakohtaisesti kahvinjuonnin lopettamisen huomaan vasta sitten, kun alan uudelleen tauon jälkeen juoda kahvia. Tahtoo sanoa, että ei tule uni parina yönä, kun saa taas oudokseltaan kofeiinia.Koetappa olla juomatta kahvia. Mulla tulee todella väsynyt olo ja päänsärkyä. Koetankin juuri lopettaa kahvinjuontia.