Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahah, on se keskustassa. En tosin teidä miten määrittelet keskustan, mutta on siinä "sellanen koski" vieressä ja leffateatteri aika lähellä! ;D

No tehdään niin että huutelet catwomania ja jos joudut turvamiesten avustuksella ulos niin siellä en ollut minä töissä :D

No tehdään niin että huutelet catwomania ja jos joudut turvamiesten avustuksella ulos niin siellä en ollut minä töissä :D

Täällä meidän toimistolla taitaa tällä hetkellä olla joku tampesterilainen käymässä... Voin tietty kysästä jo nyt, että tuntevatko sua ;D

juu koska mut tunnetaan täällä töissä justiinsa catwoman nimellä :D

Hyvä homma, helpottaa mun tehtävääni huomattavasti! :D

Olitko myyntihommissa vai millanen toimenkuva sulla siellä on? (Siis mitä duunia sä oikein teet? Kohta osaan jo päätellä onko sama firma :D)

Hyvä homma, helpottaa mun tehtävääni huomattavasti! :D

Olitko myyntihommissa vai millanen toimenkuva sulla siellä on? (Siis mitä duunia sä oikein teet? Kohta osaan jo päätellä onko sama firma :D)

Sä tosiaan taidat olla mun kanssa samassa työpaikassa :wtf:

arvasit jumalauta oikein että päättele siitä

Sä tosiaan taidat olla mun kanssa samassa työpaikassa :wtf:

arvasit jumalauta oikein että päättele siitä

Hahah! Mutta en tee ite samoja hommia silti - myymään siitä :whip:

Ne on ne sivarit. Kun on kofeiininarkkari, niin sitä kahvia on pakko saada. Teeppä joskus pila töissä ja riko kahvinkeitin. Viimeistään iltapäivällä porukka on jo aggressiivisiä kahvinpuutteen takia :)
Mä oon ennemmin kallistumassa siihen että se on mulla jotenkin tapa vaan juoda sitä kahvia... ehkä se selviäisi jollain tuollaisella testillä :D

Elä lähe tuolle tielle...
Joo, pois se minusta. Huolestuttavaa.

Melko itsetuhoisia ajatuksia toisaalta, mutta siinä samalla mielenkiintoisen kuuloinen ihmiskoe. Täytyy varmaan joskus toteuttaa tuo. Tulen töihin aikaisin, keitän itselleni normikahvit ja laitan muille kofeiinittomat valmiiksi:piis:

No et tietenkään laita valmiiksi muille, sittenhän sä jäät kiinni:lol2: Keität itsellesi normikahvit ja sitten vaivihkaa vaihdat ne porot sieltä paketista kofeiinittomiin:D ja muistat olla olematta kovin ylipirteä sinä päivänä:D

Rakkaat off-topiccilaiset, saanen jakaa teidän tietoisuuteen todella hyvän kappaleen! :hyper: Ja jos ajattelette alun perusteella, että ei vittu taas tämmöstä jumputusta, niin skipatkaa ensimmäiset 30 sekunttia! Tämä on kuulkaa timanttia!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rakkaat pakkislaiset toisin kuin Eemeli minä pistän teille musiikkia jonka takia ei tee mieli lyödä kynää korvasta läpi :D

ps. eemeli no hard feelings ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon ennemmin kallistumassa siihen että se on mulla jotenkin tapa vaan juoda sitä kahvia... ehkä se selviäisi jollain tuollaisella testillä :D

Koetappa olla juomatta kahvia. Mulla tulee todella väsynyt olo ja päänsärkyä. Koetankin juuri lopettaa kahvinjuontia.

Back
Ylös Bottom