Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä aamu herätä, isänpäivä! Tuli yhtä sun toista tilpehööriä, akuankka boxerit on kyllä makeet!

Eilinen 300 kcal mättö laihdutti 0,1kg, kyllä kannatti vetää tähän 3200 kalorin perusruokavalioon. Tänään on 100% ruotu, isänpäivän kunniaksi musta kahvi.

Iltaa ja huomenta. Tuli tanssittua 7h trancen tahtiin, ja nyt iltapalat naamariin ja unille. Jos jalat kantaa sänkyyn asti.

Kuulostaa hyvältä! :) Mua on jo pitkän aikaa houkutellut päästä humppaamaan oikein kunnolla, niin että jaloissa tuntuu... :D Ehkä sit tuossa kuukauden tai parin päästä, jos saan jonkun lähtemään seuraksi! ;) Vapaaehtoisia?

Tänään kuitenkin treeneihin riehumaan ja sit vähän pakkailua. Maanantai aamuna reippaana hoitoon... Harmi kun eivät osaneet sanoa kauanko mua osastolla pitävät, en usko että jaksavat kovin kauaa tällaista metsänpeikkoa katella siellä! :D

Kohta pappaa morjenstaan, faija on jenkeissä ja omat pojat viettä isänpäivää tahollaan uuden isänsä kanssa.

Tulipa muuten eilen tinattua niin vitusti ettei ole vähään aikaan nähty, eikä silti ole tänään edes pää kipeä.

Laitetaan isäinpäivän kunniaks jakoon satasen tempaus eiliseltä :) 102kg meni yli ja jotenki terselöi olkapäätä, sen takia työnnöstä ei tulosta tällä kertaa.

Isä tossa siis rempoo, en minä. Jos se ny oli epäselvää. Mulla on vielä hiuksia päässä eikä ihan yhtä hienoo mahaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipa muuten eilen tinattua niin vitusti ettei ole vähään aikaan nähty, eikä silti ole tänään edes pää kipeä.

Mulla on taas ihan jäätävä päänsärky eilisen jäljilta, mut mitä muuta voi odottaa jos aloittaa varhain iltapäivästä ja jatkaa puolilleöin :jahas: - Jos sitä seuraavaksi kattelis jotain aamupalaa.. surströmming och pepparkakor..

Mulla on taas ihan jäätävä päänsärky eilisen jäljilta, mut mitä muuta voi odottaa jos aloittaa varhain iltapäivästä ja jatkaa puolilleöin :jahas: - Jos sitä seuraavaksi kattelis jotain aamupalaa.. surströmming och pepparkakor..

Mitä helvettiä? Oletko sinä ottanut alkoholia?

Perrhana, päivää.
Vähän masentaa: pitäis pitää kevyt viikko, tuntuu typerältä, mut kropassa on hermokipuja all around. Hyvin reenattu =)

Back
Ylös Bottom