Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasi tulla tänään kolari. Joku saatanan pässi yritti kaupungin vilinässä mennä ohi, vaikka tilaa ei tosiaankaan ollut. Jäi muutamien senttien päähän autostani... :jahas:

No ihan totta vmp tätä oloa. Jos teillä olis allergian nostama kuume ja kuitenkin lupa treenata, niin ottaisitteko sen buranan ennen vai jälkeen sen reenin? Paremminhan se varmaan sujuis jos ottais ennen. Ja siis lupakin on sekoittaa burana ja treeni.

Jee, työpäivä ohi! Vielä 8h kidutusta tälle viikolle.

Puuh, 14 tuntia. Lauantaina joutuu duuniin taas vaihteeksi. :itku: Mutta onhan tää vapaapäiväki sujunu vilkkaissa merkeissä ku saanu taas pyöräillä edes takas keskustaan ja kotiin.

Ennen mä ottaisin.

Taidanpa tehdä niin. Ei siitä muuten edes mitään varmaan tulis. Ja ihan totta, nyt sitä pakkasta, oikeesti!!

Ei jaksais vaihtaa renkaita vielä.. Pakko ottaa sunnuntaina projektiksi.

Ei jaksais vaihtaa renkaita vielä.. Pakko ottaa sunnuntaina projektiksi.

Mitä, nyt jo?? Mä just varasin ajan 31.10. Toivottavasti ei tule ylläreitä.

Mitä, nyt jo?? Mä just varasin ajan 31.10. Toivottavasti ei tule ylläreitä.

No jos pakkasta niin pakkohan soon.. Mä vaihdan ite, en varmaan maksa kellekää mitää !

Lauantai töitä... Hyi!

No juu. Mut onhan se joskus jees olla vapaana viikolla, ehtii käydä kaupoissa, jotka ei muulloin oikein oo auki.

Back
Ylös Bottom