Miullapa alko viikonloppu jo eilen. :dance:
Sama
Tosin oon kyllä la ja su muutaman tunnin taas hymyilemässä nätisti ihmisille salin respassa. Tai siis... yritän olla säikyttelemättä ketään irvistyksilläni :DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin oon kyllä la ja su muutaman tunnin taas hymyilemässä nätisti ihmisille salin respassa. Tai siis... yritän olla säikyttelemättä ketään irvistyksilläni :DNeljä.
Aika mitäänsanomaton kakka
Suht koht perus paksujaOliko miten paksuja?
No ihan totta vmp tätä oloa. Jos teillä olis allergian nostama kuume ja kuitenkin lupa treenata, niin ottaisitteko sen buranan ennen vai jälkeen sen reenin? Paremminhan se varmaan sujuis jos ottais ennen. Ja siis lupakin on sekoittaa burana ja treeni.
Jee, työpäivä ohi! Vielä 8h kidutusta tälle viikolle.
Ennen mä ottaisin.
Ei jaksais vaihtaa renkaita vielä.. Pakko ottaa sunnuntaina projektiksi.
Puuh, 14 tuntia. Lauantaina joutuu duuniin taas vaihteeksi. :itku: Mutta onhan tää vapaapäiväki sujunu vilkkaissa merkeissä ku saanu taas pyöräillä edes takas keskustaan ja kotiin.
Mitä, nyt jo?? Mä just varasin ajan 31.10. Toivottavasti ei tule ylläreitä.
Sama, lainaan vaan kaverin tallia ja tunkkia :DMä vaihdan ite, en varmaan maksa kellekää mitää !
Lauantai töitä... Hyi!
Pääsispä viikonloppuna töihin. Kolmannes lisää tiliin ei yhtään harmittaisi...Lauantai, töitä... Hyi!