Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hain postista toooosi nätit punamustat painitossut. :haart: Sisäpelitossuilla on ollut vähän hankalahkoa reenata varsinkin kyykkyjä, et toivon mukaan näillä alkais sujua paremmin. :)

Jos ei muuta niin HC meininkiä tulee mukaan touhuun ;)

Mä voisin tulla tiskaamaan jos joku vastaavasti tulis imuroimaan tänne! Menee niin hermot tähän karvanlähtöaikaan! :evil: Mun hiuksia on ihan joka paikassa, aamuisin on pakko kerätä takut pois kylppärin lattialta etten levittäis ihan kaikkia ympäri kämppää. Ja tähän aikaan vuodesta olis kyllä järkevämpi kasvattaa tuota turkkia eikä vain tiputtaa kaikkea pois... :D
En tuu tiskaa enkä imuroimaa, molemmat on persiistä. Karvojaki lentää joka paikkaa ku ei tuu tukkaa kammattukaa/harjattuu koskaa ja kämppä on hiuksia täys ku ei siivoo "parii" kk:ee. Huonot välit parturin kans on paras tekosyy karvan kasvuun. Kylppärin lattialla viemärin ympäril karvaaki hyi vittu et on limasen näköstä. Mä oon unelmien poikamies <3

En tuu tiskaa enkä imuroimaa, molemmat on persiistä. Karvojaki lentää joka paikkaa ku ei tuu tukkaa kammattukaa/harjattuu koskaa ja kämppä on hiuksia täys ku ei siivoo "parii" kk:ee. Huonot välit parturin kans on paras tekosyy karvan kasvuun. Kylppärin lattialla viemärin ympäril karvaaki hyi vittu et on limasen näköstä. Mä oon unelmien poikamies <3

Siivoaminen on ihan mukavaa, imurointi pari kertaa viikossa onnistuu kyllä, mutta tuo joka aamuinen hiusten keräily alkaa ärsyttämään. :jahas: Taidan mennä uudestaan kampaajalle siistimään turkkia, nousee kivasti hiukset pystyyn kun kampaus lyhenee ja näytän yhä enemmän joltain metsästä karanneelta noidalta takkuisen tumman pystytukan kanssa. :D

Siivoaminen on ihan mukavaa, imurointi pari kertaa viikossa onnistuu kyllä, mutta tuo joka aamuinen hiusten keräily alkaa ärsyttämään. :jahas: Taidan mennä uudestaan kampaajalle siistimään turkkia, nousee kivasti hiukset pystyyn kun kampaus lyhenee ja näytän yhä enemmän joltain metsästä karanneelta noidalta takkuisen tumman pystytukan kanssa. :D
Sulla nousee pystyyn sentään vaan ku lyhenee. Ollapa yhtä onnellinen. Tein niin tai näin, näytän aina mörrimöykyltä.

Mä voin tulla kyl imuroimaan, oon melkein pro-tason imuroija. Harjoitus tekee mestarin, eikö ne niin väitä?

images

on se kova! ainaki toiseksi kovin agentti ever 24. ekaa tuotantokautta tässä katselin...

Mulle tulee Sing Along -sarjan Eero Ritalasta ihan Kride mielee :D Samanlaisia eleitä, muuvsseja varsinkin ilmeitä. Ooks Kride ite huomannu mitää yhtäläisyyksiä kyseisee hemmoo?

Sulla nousee pystyyn sentään vaan ku lyhenee. Ollapa yhtä onnellinen. Tein niin tai näin, näytän aina mörrimöykyltä.

Mä voin tulla kyl imuroimaan, oon melkein pro-tason imuroija. Harjoitus tekee mestarin, eikö ne niin väitä?

Joo, imuroiminenkin on taitolaji... Viikonloppuna voisi käydä hämähäkkien kimppuun! :evil: Onneksi huomenna on perjantai, ehkä sitä just saattaa selvitä tästäkin työviikosta, öitä mörrimöykkyset! ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huhhuh, eipä oo näin kovaa fasettilukkoa koskaan ollut. Ai perkele että sattuu väärässä asennossa oleminen.

Haudi hau. Kotosalla taas ja huomenna perjantaita jo vietellään. Eipä enää kauaa risteilyyn!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulle tulee Sing Along -sarjan Eero Ritalasta ihan Kride mielee :D Samanlaisia eleitä, muuvsseja varsinkin ilmeitä. Ooks Kride ite huomannu mitää yhtäläisyyksiä kyseisee hemmoo?

En ole ennen koko jätkään törmännyt, ja ihmettelin jo "mitä vittua". Ilmeisesti kuitenkin koomikko sen perusteella mitä googletin, niin otan tuon vaikka kehuna :o Enpä minä osaa omista ilmeistä tai eleistä sanoa mitään muuta kuin sen, että väännän naamani vahingossa erittäin kummallisesti aina kun joku haluaa ottaa kuvan.

Konemusiikki-ihmisille: A State of Trance tulossa livenä Amsterdam Dance Eventistä. Tuolla minun pitäisi olla, mutta oli liian kalliit liput :(

En ole ennen koko jätkään törmännyt, ja ihmettelin jo "mitä vittua". Ilmeisesti kuitenkin koomikko sen perusteella mitä googletin, niin otan tuon vaikka kehuna :o Enpä minä osaa omista ilmeistä tai eleistä sanoa mitään muuta kuin sen, että väännän naamani vahingossa erittäin kummallisesti aina kun joku haluaa ottaa kuvan.

Katohan vaikka löytysko katsomosta tän päivän sing along ni voit tehä vertailua ittes ja sen välillä :D Emmätiä, mut mun mielest teis on pirusti yhteistä :D

Katohan vaikka löytysko katsomosta tän päivän sing along ni voit tehä vertailua ittes ja sen välillä :D Emmätiä, mut mun mielest teis on pirusti yhteistä :D

En minä muuta osaa tuosta sanoa, kuin "kaikkea paskaa sinäkin katsot".

No kai siinä jotain yhteistä saattaa olla, paha nyt tuosta on itse tunnistaa :rolleyes:

Back
Ylös Bottom