Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkea ne lupaa...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100116142122_uu.shtml
Jos tuo ennuste toteutuu niin lupaan postata jotain perseilyä jääkaappiketjuun.
Ei helvetti! :curs: Mene pois paha lumi!
Vitun lumi! Parempi ois sulaa pois viimestään tammikuussa! Tosin ihan vitun sama onko sitten lunta ku armeijaan astun, ku kajaanissa hiihetään vaikka ei lunta oiskaan...
Örgh. Mä en oo ikinä ollu firman kekkereissä. Toivottavasti pääsis tänä vuonna!
Mä yritän aina skipata noi, joka saakelin vuosi tulee jotain dramatiikkaa. Liian iso firma ja liian kännistä porukkaa.
:kippis1:
Niinno meit olis yhteensä 6 äijää, lepposan olosia kaikki mutta en tiiä saatana... Lisää pitäis saada yksityiskohtiaki tietää ennenku pystyis päättää. T
Juoksä mun kaljoja?
Oli muuten ihan uus irwinin biisi mun elämässä, ihan joutu pysähtyy ku oli tunnelmaa niin täydellinen. Sivusilmällä sit huomasin ku se "karhu tuli ja kävi ton äijän kimppuu" oli sellasen muutamna sadasosasekunnin hetkosen verran wtf-fiilis :lol2:
Ihan omia Karhuja juon. Tää Kaksi katupoikaa on ihan helvetin hieno biisi..Toi säkeistön laulumelodia on ihan täydellinen. Sanat viel.. :kippis1:
Jokos sie oot töistä päässyt?
Johan mie oon salillaki käynynnä punttailemassa ja sillai. Neljän mais olin himas...
Missä lunta?
Sullahan on inhimilliset työajat nykyään!
Inhimilliset ja inhimilliset...kylhä mä taisin neljältä alottaakin.
Äääh. Ois muutaman viikon päästä Halloween-tuparit kaverilla eikä mitään hajua mitä pistäis päällensä...
Ei vielä missään, onneks. Mutta edellisellä sivulla olli joku laittanu linkin, että kohta alkaa lunta tulemaan...