Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa kehno puntti. Tein kyllä kaiken mitä pitikin, mut tuntu et voimat jossai ihan muualla. Johtunee ehkä siitä, että en syöny töis tänään oikeen mitään ja olin siä kuiteski 11h... kumma juttu.

Äääh. Ois muutaman viikon päästä Halloween-tuparit kaverilla eikä mitään hajua mitä pistäis päällensä...

Mikä tällä hetkellä insipiroi sua? Yritä löytää sun läheltä asioita mistä tykkäät ja käytä niitä hyväkses suunnittelussa. Itehän olin viime vuonna Liisa Ihmemaassa, mutta ei mikään kiltti sellainen. Vähän pimppasin asua, heitin verta nassuun ja hetken päästä olinkin enempi American McGeen Alicen oloinen (googlaa).

Tänä vuonna ois Mexico-teema ajatuksena, mutta ei mikään sombrero-juttu, vaan dia de los muertos. Jos nyt löydän kaiken tarpeellisen, ja jos en, niin pukeudun Paavo Pesusieneksi.

Asiasta toiseen, kusen hunajaa... :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Äääh. Ois muutaman viikon päästä Halloween-tuparit kaverilla eikä mitään hajua mitä pistäis päällensä...

Slutty pumpkin? :D oon vähän fiilistellyt, että johonkin naamiaisiin meen vielä pukeutuneena jehovan todistajaksi. Raamattu vaan kainaloon ja ihan varmasti saa olla koko illan ihan keskenänsä : )

Mikä tällä hetkellä insipiroi sua? Yritä löytää sun läheltä asioita mistä tykkäät ja käytä niitä hyväkses suunnittelussa. Itehän olin viime vuonna Liisa Ihmemaassa, mutta ei mikään kiltti sellainen. Vähän pimppasin asua, heitin verta nassuun ja hetken päästä olinkin enempi American McGeen Alicen oloinen (googlaa).

Tänä vuonna ois Mexico-teema ajatuksena, mutta ei mikään sombrero-juttu, vaan dia de los muertos. Jos nyt löydän kaiken tarpeellisen, ja jos en, niin pukeudun Paavo Pesusieneksi.

Mietin GI Janea. Mut mul ei oo maihareita, pitkiä maastohousuja eikä armeijalaattaa. Hirveesti ei ois ees rahaa panostaa tähän. Mut jotain kivaa täytyy yrittää keksiä :)

Slutty pumpkin? :D oon vähän fiilistellyt, että johonkin naamiaisiin meen vielä pukeutuneena jehovan todistajaksi. Raamattu vaan kainaloon ja ihan varmasti saa olla koko illan ihan keskenänsä : )

Slutty pumpkin :D Jumankauta mikä idea. Joo ei. Joskus halusin pukeutua plussapalloksi. Tietysti vois romuta kaikkien kavereiden laatikot ja kaapit läpi, repiä sieltä ideoita. Täytyypi ideoida. Mutta sitä ennen jos hilipasis puntille. Vettä tuntuis taas satavan, mutta ei me noita-akat oo ennenkää moisesta piitattu.

Mietin GI Janea. Mut mul ei oo maihareita, pitkiä maastohousuja eikä armeijalaattaa. Hirveesti ei ois ees rahaa panostaa tähän. Mut jotain kivaa täytyy yrittää keksiä :).

Etkä varmaan halua päätäkään klaniksi ajella. Ei sillä etteikö se sopisi hyvin sun miehiseen imagoon. :D

Mietin GI Janea. Mut mul ei oo maihareita, pitkiä maastohousuja eikä armeijalaattaa. Hirveesti ei ois ees rahaa panostaa tähän. Mut jotain kivaa täytyy yrittää keksiä :)

Tuolta ostaa tai vuokraa tarvittavan? http://www.varusteleka.fi/ Mulla ois (ei nyt ihan mitään originalli) laattaa lainaksi.
Maiharit voit lainaa tutulta pörhäps? :)

"Juopon vaimo" on helppo halloween asuste, meikkaa mustansilmän päähän ja lainaa mieheltä vaatteet :D

Juur tuli pelattua Angry Birdsin 2011 Halloweenit läpi, nyt Japanin kukkasten keväinen kukinta 2012 -kohdassa...

Pitäny pukeutuu Halloweeniks monena vuonna, mutta puuttunu porukka joka lähtis sellasta tekeen. Itekseen ei viitti.

edit. Mieles ollu sellaseks 1800 -luvun lopun valokuvaajaks laittautuu, puutripodin ja Polaroidin kera, tarjoten sitte porukalle instant kuvia. :)

Mulle pannareita kans, saa lähettää postissa!

Back
Ylös Bottom