Noita-akaksi vaan?
Ihan hyvä idea jos ois kyse come as you are -bileistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noita-akaksi vaan?
Äääh. Ois muutaman viikon päästä Halloween-tuparit kaverilla eikä mitään hajua mitä pistäis päällensä...

Äääh. Ois muutaman viikon päästä Halloween-tuparit kaverilla eikä mitään hajua mitä pistäis päällensä...
Mikä tällä hetkellä insipiroi sua? Yritä löytää sun läheltä asioita mistä tykkäät ja käytä niitä hyväkses suunnittelussa. Itehän olin viime vuonna Liisa Ihmemaassa, mutta ei mikään kiltti sellainen. Vähän pimppasin asua, heitin verta nassuun ja hetken päästä olinkin enempi American McGeen Alicen oloinen (googlaa).
Tänä vuonna ois Mexico-teema ajatuksena, mutta ei mikään sombrero-juttu, vaan dia de los muertos. Jos nyt löydän kaiken tarpeellisen, ja jos en, niin pukeudun Paavo Pesusieneksi.

Slutty pumpkin? :D oon vähän fiilistellyt, että johonkin naamiaisiin meen vielä pukeutuneena jehovan todistajaksi. Raamattu vaan kainaloon ja ihan varmasti saa olla koko illan ihan keskenänsä : )
Mietin GI Janea. Mut mul ei oo maihareita, pitkiä maastohousuja eikä armeijalaattaa. Hirveesti ei ois ees rahaa panostaa tähän. Mut jotain kivaa täytyy yrittää keksiä.
Rällikelit kenties?![]()
Mietin GI Janea. Mut mul ei oo maihareita, pitkiä maastohousuja eikä armeijalaattaa. Hirveesti ei ois ees rahaa panostaa tähän. Mut jotain kivaa täytyy yrittää keksiä![]()

Oih miten kauniisti sanottu...ja vielä oikeinkin. No jaa, en oo kyl ennen kuullu tommosta ilmausta.

Oihhh tekisin jos ois ainekset.... huomenna sitten.Jos sitä tekis piimäpannareita iltapalaksi
Jos sitä tekis piimäpannareita iltapalaksi
Mulle pannareita kans, saa lähettää postissa!