Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitun lumi! Parempi ois sulaa pois viimestään tammikuussa! Tosin ihan vitun sama onko sitten lunta ku armeijaan astun, ku kajaanissa hiihetään vaikka ei lunta oiskaan...

Örgh. Mä en oo ikinä ollu firman kekkereissä. Toivottavasti pääsis tänä vuonna!

Joo mutki on parikin kertaa skipattu kokonaan, ei oo edes kysytty. Noh, en olis kyllä lähtenykää jonku rännihomojen ja muitten kans laivalle ryyppää mut on se nyt vittu jos ei ees kysytä. Olin ollu sillon jo muutaman kuukauden siin firmas töissä.

Mä yritän aina skipata noi, joka saakelin vuosi tulee jotain dramatiikkaa. Liian iso firma ja liian kännistä porukkaa.

Niinno meit olis yhteensä 6 äijää, lepposan olosia kaikki mutta en tiiä saatana... Lisää pitäis saada yksityiskohtiaki tietää ennenku pystyis päättää. T

- - - Updated - - -

:kippis1:

Juoksä mun kaljoja?

- - - Updated - - -

Oli muuten ihan uus irwinin biisi mun elämässä, ihan joutu pysähtyy ku oli tunnelmaa niin täydellinen. Sivusilmällä sit huomasin ku se "karhu tuli ja kävi ton äijän kimppuu" oli sellasen muutamna sadasosasekunnin hetkosen verran wtf-fiilis :lol2:

Niinno meit olis yhteensä 6 äijää, lepposan olosia kaikki mutta en tiiä saatana... Lisää pitäis saada yksityiskohtiaki tietää ennenku pystyis päättää. T

Niin no ei miesten kans yleensä probleemia tule, meidän firman dramatiikat on jotain naisiin sekaantumisia aina ollu. Itehän menin viime vuonna ihastumaan kaveriin joka tuli kuokkimaan bileitä, eipä mitää tapahtunu mutta kiva fiilis jäi. Jälkeenpäin totean ettei olis pitäny mennä stripbaariin :D

No on meillä kuumakallejakin..

Juoksä mun kaljoja?

Oli muuten ihan uus irwinin biisi mun elämässä, ihan joutu pysähtyy ku oli tunnelmaa niin täydellinen. Sivusilmällä sit huomasin ku se "karhu tuli ja kävi ton äijän kimppuu" oli sellasen muutamna sadasosasekunnin hetkosen verran wtf-fiilis :lol2:

Ihan omia Karhuja juon. Tää Kaksi katupoikaa on ihan helvetin hieno biisi..Toi säkeistön laulumelodia on ihan täydellinen. Sanat viel.. :kippis1:

Jokos sie oot töistä päässyt?

Olenki sitte lihonnu, onko tää nyt sitä bulkkaamista? WTF? Ihan huomaamatta menny jo 2.5kg yli maagisen kasikympin, jota alittaessa lupasin koskaan olla uudestaan ylittämättä.

:(

Äääh. Ois muutaman viikon päästä Halloween-tuparit kaverilla eikä mitään hajua mitä pistäis päällensä...

Noita-akaksi vaan?

Back
Ylös Bottom