Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hollantilaiset ovat keksineet oikein fiksun idean: maanantaisin mikään kauppa ei ole auki ennen klo 12. Hyvä systeemi työntekijälle, mutta vähän heikompi asiakkaalle.

Kävi kotiuttamassa kaverilta kaksi kassillista kodittomia kirjoja. :) Josko aloittaisi Heroiinipäiväkirjalla tai Prosenttijengeillä.

Päivää. Jaahas mut oli ilmotettu köydenvetokilpailuun mun tietämättä :jahas: on sitte varmaan heikoin laji mitä osaan.

Ihme meininki ku pikkujouluja joka paikassa suunnitellaa. Oon tehny 7 päivää töitä tos firmas ja mutki jo kuulemma laskettu pikkujouluihi mukaa. Erikoista. Joku laskettelukeskusmökkeilyryyppiskelymoottorikelkkailupitkäviikonloppu kuulemma olis tiedos. Idea hyvä mutta en tiiä, aika pitkä aika työkavereiten kans tekemisis putkee.

Ihme meininki ku pikkujouluja joka paikassa suunnitellaa. Oon tehny 7 päivää töitä tos firmas ja mutki jo kuulemma laskettu pikkujouluihi mukaa. Erikoista. Joku laskettelukeskusmökkeilyryyppiskelymoottorikelkkailupitkäviikonloppu kuulemma olis tiedos. Idea hyvä mutta en tiiä, aika pitkä aika työkavereiten kans tekemisis putkee.

Örgh. Mä en oo ikinä ollu firman kekkereissä. Toivottavasti pääsis tänä vuonna!

Mä yritän aina skipata noi, joka saakelin vuosi tulee jotain dramatiikkaa. Liian iso firma ja liian kännistä porukkaa.

Meil oli salin pikkujoulut viime vuonna :D Suht rennot pippalot

No niin, viikko aloitettu. Salillakin jaksoin pyörähtää. Kohta sitten sapuskan tekoon. Perkeleen Jimms, keskiviikkona tilasin paketin ja vasta huomenna perillä.

Tittidii, hyvä puntti- ja posereeni takana <3 Ja nyt sapuskaa nassuun :P Kohta pääsee testaa uusia kumppareitakin, kun pitää lähtee koirulin kans tonne kirmailee - nythän mä voin jopa hyppiä lätäköissä, kun kengät ei enää hörppää! :)

Aina voi hyppiä lätäköissä, toi et kengät pysyy kuivina on vaa mukavuutta. Vois itekki posetella vähä, ku ei pahemmin muutakaan tekemistä ole. Nyt on vielä hyvä, kun kaikki porukat lähti himast pois nii ei pidä sekopäänä ku vedän vaa kalsareis poseja meijän seinän kokosen peilin edessä :)

Vittu mä oon köyhä. Rahat ihan finaalissa ja enää neljä ja puol viikkoa täytyis sitkistellä :jahas:

Tuli noita laskuja makseltua äsken..

Oijoi, kiireinen työpäivä takana ja kohta punttien kolisteluun. :)

Back
Ylös Bottom