Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teinpäs juuri helvetin hyvää kermaista kanttarellakastiketta! Mmm...
Ihme meininki ku pikkujouluja joka paikassa suunnitellaa. Oon tehny 7 päivää töitä tos firmas ja mutki jo kuulemma laskettu pikkujouluihi mukaa. Erikoista. Joku laskettelukeskusmökkeilyryyppiskelymoottorikelkkailupitkäviikonloppu kuulemma olis tiedos. Idea hyvä mutta en tiiä, aika pitkä aika työkavereiten kans tekemisis putkee.
Ihme meininki ku pikkujouluja joka paikassa suunnitellaa. Oon tehny 7 päivää töitä tos firmas ja mutki jo kuulemma laskettu pikkujouluihi mukaa. Erikoista. Joku laskettelukeskusmökkeilyryyppiskelymoottorikelkkailupitkäviikonloppu kuulemma olis tiedos. Idea hyvä mutta en tiiä, aika pitkä aika työkavereiten kans tekemisis putkee.
Tittidii, hyvä puntti- ja posereeni takana <3 Ja nyt sapuskaa nassuun :P Kohta pääsee testaa uusia kumppareitakin, kun pitää lähtee koirulin kans tonne kirmailee - nythän mä voin jopa hyppiä lätäköissä, kun kengät ei enää hörppää!![]()