Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivän ensimmäinen pyöräilyetappi ja salitreeni takana. Iltapäivällä vielä toinen siivu, joten tulee aika hyvä päivä tänäänkin.
Aattelit lähtee sitä tonnia metsästään viel? ;)
Mihinkään terveelliseen en Adriftia vielä ole huudattanutkaan, pari kertaa kaljakaveriksi kylläkin
Sama, ja välillä puolustaa mua jos jossain keskustelussa näytän hänen mielestään olevan alakynnessä (vaikka kyse olisikin vain leikkimielisestä argumentoinnista).(Mutsi muuten käy tykkäilemässä liki kaikesta mitä mä tai broidit fb:ssä tehään, ja samaa se mun miehelle ja broidin muijalle.. :D Mutta ei se mua ainakaan rassaa, ihan liikkistä.)
Ja iltapäivällä sitten vielä salillekin pääsee, vieläpä maailman parhaan koutsin kanssa jippii! :P Voiko tyttö enää muuta toivoa? <3 No ehkä jotain.. ;)Nyt on sellainen kutina, että illan treenistä tulee erinomainen.![]()
Millaset ne sun toffelit nyt oli?Mää niiiiin rakastan mun uusia reenikenkiä!!!![]()

Millaset ne sun toffelit nyt oli?![]()

Mua muuten ottaa päähän kun ostin uudet treenikengät joku aika sitten sellasseet vaaleenpunaset lonsdalet niin nyt jokaisella on samanlaiset tuolla salilla :( Mut en kyllä ihmettele kun on ne niin söpöt :haart:
Pidetään mielessä. Tänään, itseasiassa koko viikon, teen mahdollisimman isoilla raudoilla, toistoja 6-8 ja muutama tuplapudotus.Muista treenata mahd. pienillä painoilla!
Semmosetko kun Jokisella on bullin treenivideossa? Mää halusiin kans lonsdalet, mustat ja hopealla tekstillä vaikka.