Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas, 0 tuntia unta takana. Perkele, nyt menee nuo unirytmit kerralla kuntoon. Vittumaisin juttu koko elämäs.

Älä ahnehdi, jos ne on ollut vähän aikaa viturallaan niin ei niitä parissa päivässä laiteta kuntoon mutta tsemppiä:thumbs:

Minä laitan :D

Nukkumaan tiettyyn aikaan illalla, sitten herään siihen tiettyyn aikaan aamulla ja vaikka väkisin jatkan sitä pariviikkoa niin alkaa jonkinnäköinen tolkku olla. Normaalisti toimii mutta ainoa ongelma on nukkumaanmeno ensimmäisenä yönä. Varsinkin jos on nukkunut päivällä pitkään.

+ saattaa olla hieman vittumainen päivä koulussa, ei oikein työt tänään kiinnostais... Noh onneks ei oo teoriaa.

Tuota kun lueskelin, itsellä ei ole muuta ongelmaa kuin tuo pakastin surisemassa vieressä :D "vrrrrrrrr"

Moro tännekin.

Seagramille tiedoksi että jos heitän korvatulpat korviin niin se on vittumaisin tapa nukkua, kuuluu niin komiasti kuinka korvat soi ja veri virtaa. :D

Hyvää huomenta. Nyt minäkin oon hourahtanu ja alkanut viimeinkin nähdä unissa Pakkislaisia. :lol2:

Se on oikein, että lätkä tulee ensin, sitten akat. Milläs tasolla tuon ikäiset pelaavat, B-C -junnuissa? Pelaavatkohan samalla alueella/lohkossa SaiPan kanssa...
E: Nyt kun oikein stalkkasin, niin näköjään vain yksi peli tänään, Kiekko-Karhut - KJT. Ettei junnarit pelaisi siellä?

Hehee. Ei ollut sarjapeli, harjoituspeli. Ei pelaa SaiPan kanssa samassa, valitettavasti. Ollaan jokseenkin lännempänä.

Töttöröö-tiistai.
Daiinan perkele kävi pyörähtämässä minun unissa.

Tiistai toivoa täynnä. Mitäs mä sun unissa? :)

En tiedä, työpaikalleni kerkesit tulla pällistelemään ja tulis syömään mäkkiruokaa :D Sitten kello soi. Ja nyt kello näyttää sen verran, että tässä alkaa tulla kiire.

Onkohan varmasti ollut minä, kun yleensä en Mäkkiruokaan koske. :D Mut hyvää työpäivää sulle. :)

Godmorgen!

Jos tänään lähtisi ajoissa töistä ja yrittäisi suoritua eräästä vaikeasta tehtävästä: pitäisi löytää uudet farkut! Olis alennusseteli käytettävissä ja tarve saada jotain lämpimämpää päälle kuin pelkät sukkahousut ja hameet/mekot! :D Luultavasti kuitenkin ostan kasan paitoja ja housujen ostaminen siirtyy jälleen seuraavaan kertaan...

Sarjaa junnutasolla. Jätkät=jälkeläisemme.

Teinejä. Simmossii yläkouluikäsiä.

Teini-ikäisiä muksuja? Kohtahan ne tulevat jo pakkikselle. Lienevät jo ainakin lukemassa ahkerasti täällä :) Tulee sitten sellainen tilanne, että mieti mitä kirjoitat, sillä äitisi on täällä :D

Itse olen muutamasta pakkikselle kirjoittajasta miettinyt, että saattaa vaikka ollakkin miun mutsi. ei staatana jos on :D

Voin myös taas laulaa sulle :äänenavaus:

Sataa, sataa, ropisee, tili tili tom, tili tili tom
Ketun varpaat palelee, tili tili tom tom tom
Ketun varpaat palelee, tili tili tom tom tom

Ja sitten villasukat jalkaan :haart:

Heräsin aamulla ja muistin melkein varmaan ekojen 10 sekkojen sisälle tämän. Heti hymyilytti.

Huolestuttavaa?

Back
Ylös Bottom