Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Hyvin nukutun yön jälkeen aamusalille! :)

Huomenta unikeot, vai minäkö se olenkin.
Tohtori Sykerö näköjään uusinta kierroksella tv2:dessa, hitto noi jänikset on herjan näköisiä:lol2:
Lapsettaa, oon ihan fiiliksissä:D

Helvetti mikä liskodisko oli viimeyönä. Ihme painajaisia perkele ku herää ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.

Vissiin vähä univelkaa ku tärähti melkeen kellonympärys mittariin. Väsyttäis kyl vielkii mut onneks saa tänään laatikonpurkuseuraa ku ite en oo saanu muuttokamoja purettua :D

Kai se on luovutettava kun ei vaan lähe. Perkele.

Mulla kun oli olevinaan niin selkeät suunitelmat.. :jahas:
Suunnittelu on sitä, mitä tehdään kun jotain halutaan tehdä jollain tietyllä tavalla tiettyyn aikaan. Olennainen osa jokaista suunnitelmaa on yritys, joka johtaa useimmiten erehdykseen ja sitä kautta luovutukseen. Tarinan opetus, syö kala.

Suunnittelu on sitä, mitä tehdään kun jotain halutaan tehdä jollain tietyllä tavalla tiettyyn aikaan. Olennainen osa jokaista suunnitelmaa on yritys, joka johtaa useimmiten erehdykseen ja sitä kautta luovutukseen. Tarinan opetus, syö kala.

Heitän kalalla vesilintua, tahi sitä kuka sen alunperin märkänä naamaani paiskoi.

Paraolympialisissa tänään viimeinen päivä, niissä oli munaa. En mä ketään sääli mutta onhan Amanda Kotaja aika symppis, kunnon ilopilleri. Seukkaisinko? Totta munassa, onhan se täysi-ikäinen?:nolo:

Back
Ylös Bottom