Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, kerrohan lisää![]()
Olin salilla ja siellä oli pakkiksen tyttöjä, Pikkupatleetti ainoa jonka muistan nimeltä. Kaikki muijat teki liikkeitä pelkissä stringeissä. Oli mukava herätä tuon unen jälkeen.

Vissiin vähä univelkaa ku tärähti melkeen kellonympärys mittariin. Väsyttäis kyl vielkii mut onneks saa tänään laatikonpurkuseuraa ku ite en oo saanu muuttokamoja purettua :D
Mutta entäpä, jos? Vai tulitko edes ajatelleeksi?Luulin jo onnistuvani mutta sitten kala naamaan.
Mutta entäpä, jos? Vai tulitko edes ajatelleeksi?
Soita se jänkhään, ja muista ettei kolmatta ilman kahta edellistä.Mietin mä sitäkin mut ei sekään toimi. Kolmas attempti menossa, mutta huonolta vaikuttaa.. Voihan näkymätön muuri.
Soita se jänkhään, ja muista ettei kolmatta ilman kahta edellistä.
Suunnittelu on sitä, mitä tehdään kun jotain halutaan tehdä jollain tietyllä tavalla tiettyyn aikaan. Olennainen osa jokaista suunnitelmaa on yritys, joka johtaa useimmiten erehdykseen ja sitä kautta luovutukseen. Tarinan opetus, syö kala.Kai se on luovutettava kun ei vaan lähe. Perkele.
Mulla kun oli olevinaan niin selkeät suunitelmat.. :jahas:
Suunnittelu on sitä, mitä tehdään kun jotain halutaan tehdä jollain tietyllä tavalla tiettyyn aikaan. Olennainen osa jokaista suunnitelmaa on yritys, joka johtaa useimmiten erehdykseen ja sitä kautta luovutukseen. Tarinan opetus, syö kala.
Jos se oli haikara, ja ''kala'' olikin lapsivedestä märkä vauva? Elämä, final frontier.Heitän kalalla vesilintua, tahi sitä kuka sen alunperin märkänä naamaani paiskoi.
Jos se oli haikara, ja ''kala'' olikin lapsivedestä märkä vauva? Elämä, final frontier.
Ei mitään aurinkoa uuden alla, päästä puhumattakaan varpaisiin. Tai jospa sittenkin? Ei. Vain tiiliskivi.Ei uutta elämää tässä kolkassa. Vain lähdön odotusta.