Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko olla pakkiksella jonkinlaista häiriötä kun iltaan mentäessä aihe siirtyy paskaan.

Tääl on niin ummet ja lammet puhuttu että välillä pieni paskanjauhaminen on jees.

Onpa hankala kasata listaa artisteista jotka on tullu nähtyä. Harvoin tullu käytyä missään eikä mitään muista mutta vaatimattomat nelisenkymmentä tulee kun vähän potkii... Joitain ei pysty muistaa senkää takia ku ei oo tullu kuunneltua eikä samasta syystä kannata mainita jotain mitä muistaa.

swallow the sun
mokoma
moonsorrow
sentenced
megadeth
roctum
teräsbetoni
entwine
total devestation
atakhama
manitou
peer gunt
dream theater
periphery
petri nygård
raappana
jukka poika
feed me
pendulum
flux pavilion
doctor p
far too loud
noisia
muffler
rico tubbs
l.a.o.s.
orkidea
bare noize
bar9
porter robinson
dada life
proteus
foreign beggars
modestep
chisu
eläkeläiset
klamydia
korpiklaani

E: heh, turha posti numero 66666

Ei perhana tuolla ON kylmä. Nimim. 4 tuntia "Sirkusmarkkinoilla".
Hassu olo, 33 tuntia töitä takana (sai kyllä nukkua työpaikalla). Taidan napsaista synttärikaljan.

Joo, oli vähän vilu t-paidassa ja ei voinut kuin marssia äkkiä läpi mestat. Teki mieli käydä maailmanpyörässä, mutta näytti olevan niin huonovointisen näköistä sakkia jonossa, ettei sinnekään viittinyt. :D

Edit: Pahoittelut vuosien johdosta.

Joo, oli vähän vilu t-paidassa ja ei voinut kuin marssia äkkiä läpi mestat. Teki mieli käydä maailmanpyörässä, mutta näytti olevan niin huonovointisen näköistä sakkia jonossa, ettei sinnekään viittinyt. :D

Oli päällä t-paita, pitkähihainen, kevyt villatakki ja sadetakki. Tulos: silti kylmä. Tiiä sitten mitä olis pitäny pukea.

Toinen kalja. Toivoisin kuvia ja tuloksia Exposta, kiits.

Patleetti on kohta mature. Vuosi vielä.

Mulla loppu palelut kun lihotin ittiäni. :D

Kyllähän nukutti. Noh, mikäs siinä kun Thyrfing raikaa tuutulaulua korville. hehe

Onks 30 mature? Mul tulee mieleen milf ja milfistä mieleen +40.. Mitäs teillä tulee mieleen ja ootteko ikinä tullu Mieleen?
Mä yritän juoda nopeesti nää kaks et voin leikkiä olevani huppelissa...sori hyvien juttujen taso.

Ei perhana tuolla ON kylmä. Nimim. 4 tuntia "Sirkusmarkkinoilla".
Hassu olo, 33 tuntia töitä takana (sai kyllä nukkua työpaikalla). Taidan napsaista synttärikaljan.

Onneksi olkoon Patleetille, vai pitäisikö osanotot toivottaa? No mutta, nuori tyty vielä niin ei huolta huomisesta :)

Kyllähän nukutti. Noh, mikäs siinä kun Thyrfing raikaa tuutulaulua korville. hehe

Oliko uninalle kainalossa? Vai ooksää se uninalle joka joutu thyrfingin kainaloo :O

Onks 30 mature? Mul tulee mieleen milf ja milfistä mieleen +40.. Mitäs teillä tulee mieleen ja ootteko ikinä tullu Mieleen?
Mä yritän juoda nopeesti nää kaks et voin leikkiä olevani huppelissa...sori hyvien juttujen taso.

Mature on kaikki 30 ja ylöspäin IMO. Milf on vaikka 20v jos sil on kakaroita. En oo tullu mieleen. Porukat osti itellee uuden mielen ni tuli heti mieleen tulla mieleen. Mä join yhen huoneenlämpösen olvin pullosta ilman korkkia ja heti nous kuuppaa.

katso liitettä 87082

En myönnä.

Haha, muistan ton! Tais olla vuoden 2010-2011 Hesarissa?

- - - Updated - - -

Lähimuisti pelaa..

Siis karmeeta miten mussa oli tänään ruutia, en oo kyl noin kovaa HIIT:iä vetäny koskaan ennen! Ja sen jälkeen vielä pienoinen jalkarääkki salilla. Luulis unen tulevan helposti tänä iltana.

Voisi mennä nukkumaan.

Back
Ylös Bottom